سولانا (SOL) مواجه شد مشکلات در هفته گذشته، نرخ شکست تراکنش های شبکه به بیش از 75 درصد رسید. از آن زمان، مشارکت کنندگان اصلی سولانا برای یافتن مشکلات ازدحام کار کرده اند.

قیمت SOL 7.8 درصد کاهش یافت و کاربران نگران وضعیت شبکه به نظر می رسیدند. با وجود این، برخی از تحلیلگران عملکرد خوشبینانه تری را برای SOL به زودی پیش بینی می کنند.

آیا سولانا آماده جهش است؟

به گفته بلانتز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، افت سولانا به پایین ترین حد خود رسیده است. هنگامی که خبر ازدحام شبکه منتشر شد، تحلیلگر پیش بینی کرد که قیمت SOL احتمالاً قبل از جهش به 160 دلار کاهش می یابد.

طبق نمودار او، اجرا شروع به نشان دادن یک الگوی زیگزاگ ABC کرد. در آن زمان، این توکن در محدوده قیمتی 184 دلار معامله می شد، که به این معنی بود که موج C 160 دلاری هنوز تایید نشده بود.

این تحلیلگر به “احتمال اصلاح جانبی” باز ماند. با این وجود، او معتقد بود که «کاهش sol/usd به زیر 160 منطقی نخواهد بود».

روز چهارشنبه، SOL به پایین ترین سطح 162 دلار رسید. وسیع “موج کم.” به نظر تحلیلگر، این به نظر می رسد که قیمت SOL با وجود 2 دلار کمتر از پیش بینی او، پایین ترین قیمت است. در نتیجه، بلانتز معتقد است که قیمت توکن “از اینجا بالاتر خواهد رفت.”

ABC pattern on the SOL monthly chart. Source: Bluntz

تحلیلگر دیگر، Immortal کریپتو، با اشاره به که SOL “محدوده خوب” را بین 210 تا 160 دلار نشان داده است. به گفته این تحلیلگر، “انحراف از اینجا 100٪ طولانی است.”

علیرغم پیش بینی احتمالی جهش، تحلیلگر Altcoin Sherpa انتظار دارد SOL به 140 دلار کاهش می یابد، سطحی که تقریباً یک ماه است که مشاهده نکرده است.

آیا ارتقاء شبکه به SOL کمک خواهد کرد؟

در 24 ساعت گذشته، سولانا قیمت 6 درصد افزایش یافته است و از افت به محدوده 162 دلار بهبود یافته است. با وجود کاهش 7.8 درصدی در هفته گذشته، قیمت در 30 روز گذشته 13.5 درصد افزایش یافت.

به همین ترتیب، حجم معاملات روزانه 28 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافت که نشان دهنده افزایش فعالیت بازار توکن است.

با این وجود، سرمایه گذاران همچنان نگران این شبکه هستند، زیرا برخی مشکلات همچنان ادامه دارد پیشنهاد می کند قیمت توکن تا زمانی که “تکنولوژی مرتب نشده است” شروع به افزایش نخواهد کرد.

سولانا به دلیل تراکنش های سریع و کارمزدهای پایینش به طور گسترده ای شناخته شده است. با این حال، نرخ شکست در زنجیره فعلی مشکلاتی را هم برای کاربران و هم برای توسعه دهندگان ایجاد می کند.

آستین فدرا، رئیس استراتژی بنیاد سولانا، در پاسخ به منتقدان و نگرانی‌ها، دیدگاه‌هایی درباره این مشکل ارائه کرد.

به گفته فدرا، توسعه دهندگان از مشارکت کنندگان اصلی زنجیره سولانا “با پشتکار تلاش می کنند تا پشته شبکه سولانا را تقویت کنند تا به تقاضای بی سابقه ای که امروز شبکه شاهد آن است پاسخ دهد.”

توسعه‌دهنده توضیح داد که «امروزه پیاده‌سازی یک سیستم نرم‌افزاری آنقدر قوی نیست که بتواند حجم ترافیکی را که به آن وارد می‌شود مدیریت کند.» در نتیجه، توسعه دهندگان پروتکل اصلی در حال آزمایش و پیاده سازی هستند بهبودها، “افزایش هزینه ها را به عنوان آخرین راه حل باقی می گذارد.”

در زمان نوشتن این مقاله، SOL با قیمت 174.57 دلار معامله می شود.

Solana، SOL، SOLUSDT

Solana performance in the weekly chart. Source: SOLUSDT on Tradingview 

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر