کاردانو در حال حاضر در یک روند نزولی است، همچنان به نشان دادن تمایلات نزولی خود ادامه می دهد زیرا روند قیمت آن به زیر 0.5 دلار می رسد. با این حال، در جایی که بسیاری آلتکوینی را دیده‌اند که چشم‌انداز زیادی ندارد، FieryTrading تحلیلگر ارزهای دیجیتال معتقد است که دارایی دیجیتال به سرمایه گذاران فرصتی می دهد تا با قیمت ارزان وارد شوند.

کاردانو می تواند از کانال موازی خارج شود

در تحلیلی در وب‌سایت TradingView، تحلیلگر ارزهای دیجیتال FieryTrading به توانایی کاردانو برای شکستن و رفتن به یک روند صعودی عظیم اشاره می‌کند. تجزیه و تحلیل از a تحلیل قبلی جایی که تحلیلگر اشاره کرده بود که قیمت کاردانو وارد یک کانال موازی شده بود.

این کانال موازی با بالا رفتن آخرین چرخه به بالای چرخه فعلی با خطی که از پایین چرخه آخر کشیده می‌شود، زمانی که قفل باعث سقوط قیمت کریپتوها شده بود، پدیدار شد. علیرغم اینکه تحلیلگر کریپتو برای اولین بار به این کانال موازی در سال 2023 اشاره کرد، آنها معتقدند که همچنان معتبر باقی می ماند، به خصوص که قیمت همچنان پایین می آید.

در آن زمان، تحلیلگر کریپتو پیش‌بینی کرده بود که قیمت ADA، اگر از این کانال موازی خارج شود، می تواند تا 35 دلار افزایش یابد. این انتظار صعودی با آخرین تحلیل‌ها، البته با تعدیل قیمت، ادامه می‌یابد.

در چهارشنبه تحلیل و بررسیFieryTrading خاطرنشان می کند که هنوز این امکان وجود دارد که قیمت آلتکوین به بالای کانال برسد. در این صورت، قیمت به طور کامل حرکت به سمت 30 دلار را تکمیل می کند. با این حال، نمودار این تحلیلگر ارز دیجیتال دارای یک هدف ۲۵ دلاری است که یک افزایش ۵۶۰۰ درصدی نسبت به سطح فعلی آن خواهد بود.

Source: TradingView.com

ADA Bears کنترل را حفظ می کنند

علیرغم چشم انداز صعودی که توسط تحلیلگر ارزهای دیجیتال وجود دارد، کاردانو تسلیم خرس ها شده است. قیمت در روز گذشته تا 0.44 دلار کاهش یافته است که نشان دهنده کاهش 1.38 درصدی است. در یک بازه زمانی گسترده تر، قیمت ADA حتی بدتر به نظر می رسد، با کاهش تقریبا 28 درصدی در یک ماه.

با این حال، با وجود این روند، تحلیلگر همچنان معتقد است که سرمایه گذاری در کاردانو در حال حاضر ریسکی است که ارزش آن را دارد. FieryTrading از آن به عنوان “ورود یک عمر” یاد می کند که می تواند بازده خوبی را تضمین کند. علاوه بر این، تحلیلگر به آن نسبت R/R (ریسک/پاداش) 116 می دهد که عدد خوبی است.

در حال حاضر، قیمت ADA همچنان در تلاش برای حفظ بازار است. کاهش احساسات بازار به این کمک نمی‌کند و به کاهش 22 درصدی حجم معاملات روزانه آن منجر می‌شود. داده ها از Coinmarketcap.

نمودار قیمت کاردانو از Tradingview.com

ADA price at $0.43 | Source: Source: ADAUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از آکادمی بایننس، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر