یک تحلیلگر توضیح داده است که بیت کوین باید چه مسیری را طی کند تا به هدف جدید 92190 دلاری (ATH) برسد.

بیت کوین باید از این سد مقاومتی عبور کند تا به ATH جدید برسد

در یک جدید نخ در X، علی تحلیلگر بحث کرد که آیا قیمت BTC به بالاترین حد خود رسیده است یا خیر. تنها سیگنالی که تحلیلگر به آن اشاره کرده است که ممکن است به سمت بالا اشاره کند، مقیاس عظیم آن بوده است سود گرفتن که اخیرا بازار شاهد آن بوده است.

علی منتظر تایید دیگری است تا بالاترین تایید شود. در سناریویی که بالا تایید می شود، اینها اهدافی هستند که تحلیلگر بر اساس داده های زنجیره ای علامت گذاری کرده است.

The distribution of UTXOs across the various price levels | Source: @ali_charts on X

نمودار بالا بیت کوین UTXO را نشان می دهد توزیع قیمت واقعی (URPD) داده‌های Glassnode، که به ما می‌گوید آخرین بار در چه سطح قیمتی چند سکه خریداری شده است.

به طور کلی، مبنای هزینه برای هر سرمایه‌گذار سطح مهمی است، بنابراین احتمالاً وقتی آزمایش مجدد آن اتفاق می‌افتد، واکنش نشان می‌دهند. این واکنش زمانی که بسیاری از سرمایه گذاران مبنای هزینه خود را در یک سطح به اشتراک می گذارند، بزرگترین واکنش است.

هنگامی که این آزمایش مجدد از بالا انجام می شود، دارندگان ممکن است با خرید بیشتر پاسخ دهند، زیرا می توانند افت را به عنوان یک فرصت کاهش قیمت ببینند. به این ترتیب، مناطق پایه هزینه بزرگ زیر قیمت فعلی می‌توانند مراکز پشتیبانی باشند.

“اگر بالا بودن بازار تایید شود، بیت کوین می تواند به 51530 دلار یا حتی 42700 دلار کاهش یابد.” علی خاطرنشان می کند، با توجه به اینکه این دو سطح، خطوط حمایتی اصلی بعدی برای سکه هستند.

این تحلیلگر می گوید، با این حال، اگر بیت کوین بتواند به جای آن، سطح 66250 دلار را بشکند، که در حال حاضر منبع مقاومت بزرگی است، زیرا این دارندگان زیان ممکن است ناامید از خروج از نقطه سربه سر خود باشند، این چشم انداز نزولی ممکن است باطل شود.

یک مدل قیمت‌گذاری زنجیره‌ای می‌تواند نکاتی را در مورد آنچه ممکن است در زمان وقوع چنین شکستی اتفاق بیفتد ارائه دهد.

باندهای قیمت گذاری بیت کوین MVRV

The trend in the MVRV Pricing Bands for BTC over the past few years | Source: @ali_charts on X

باندهای قیمت گذاری ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) مدلی است که به طور خلاصه به ما می گوید که در حال حاضر ضریب های مختلف مبنای هزینه متوسط ​​کل بازار کجاست.

نمودار نشان می دهد که مبنای هزینه بازار در حال حاضر 28800 دلار است. از لحاظ تاریخی، سه ضریب این معیار برای دارایی مرتبط بوده است: 0.8x، 2.4x و 3.2x.

سطح 0.8x جایی است که پایین ها رخ می دهند، در حالی که خط 3.2x یک نقطه احتمالی برای شکل گیری بالاست. تجمع گاو نر در مناسب پس از نقض سطح 2.4x رخ داده است.

در حال حاضر، سطح 2.4x 69150 دلار است. با افزایش بالای 66250 دلار، بیت کوین قدرت رسیدن به 69150 دلار را به دست می آورد. و اگر این سد مقاومت شکسته شود، بیت کوین می تواند به سمت بالاترین رکورد جدید 92190 دلار پیش رود.» علی توضیح می دهد.

این هدف ATH بر اساس این واقعیت است که سطح 3.2x معادل 92190 دلار در حال حاضر است. باید دید که آیا سطح بالا در حال حاضر وارد شده است و BTC سطوح پایین تر را مجددا آزمایش می کند یا اینکه بیشتر به این رالی باقی مانده است.

قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 61100 دلار معامله می شود که بیش از 7 درصد در هفته گذشته کاهش داشته است.

نمودار قیمت بیت کوین

Looks like the price of the coin has plunged over the past day | Source: BTCUSD on TradingView

تصویر برجسته از Shutterstock.com، Glassnode.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر