تحلیلگر و معامله گر معروف ارزهای دیجیتال Rekt Capital در تحلیل اخیر یافته ای جالب در مورد روند قیمت بیت کوین را فاش کرده است. پیش‌بینی نوآورانه او نشان می‌دهد که دارایی کریپتو منعکس‌کننده عملکرد تاریخی قیمت است که در طی یک چرخه صعودی هشتم رخ داده است. سالها پیش.

روند قیمت تاریخی مشابه در بیت کوین

Rekt Capital ادعا کرد که راه بیت کوین تکرار روند قیمت گذشته از چرخه 8 سال پیش شگفت انگیز است. با توجه به بزرگی چرخه صعودی 2016، بیت کوین می تواند برای رشد قابل توجهی در ماه های آینده آماده باشد. در طول چرخه صعودی سال 2016، بیت کوین شاهد رشد قابل توجهی نزدیک به 3000٪ پس از نتیجه گیری بود. رویداد نصف شدن بیت کوین.

در ادامه، Rekt Capital توجه خود را به پست قبلی خود در رابطه با حرکت بیت کوین پس از هاوینگ جلب کرد که آن را منطقه خطر پس از نصف شدن نامید. به گفته این تحلیلگر، دارایی دیجیتال در حال حاضر در این منطقه گرفتار شده است.

BTC بازتاب روند چرخه گاو نر 8 ساله | منبع: Rekt Capital در X

وی همچنین خاطرنشان کرد که بیت کوین به سمت منفی به زیر محدوده پایین انباشت مجدد فعلی منحرف شده است و الگوی آغاز شده در سال 2016 را تکرار می کند. در سال 2016، حرکت به زیر محدوده انباشت مجدد حدود 17 درصد بود. با این حال، این واگرایی در سال 2024 تا 6 درصد کاهش یافته است.

Rekt Capital قبلاً تأیید کرده بود که در سال 2016، حدود 21 روز پس از هاوینگ، بیت کوین قبل از انتقال به سمت صعودی، یک افت طولانی -11 درصدی را تجربه کرد.

بنابراین، اگر نوسانات نزولی در این چرخه حول محدوده پایین انباشت مجدد وجود داشته باشد، داده های سال 2016 نشان می دهد که بیت کوین با در نظر گرفتن زمان ارسال می تواند در 10 روز آینده به سمت بالا تغییر کند.

حتی با وجود اینکه «منطقه خطرناک» پس از نصف شدن در روزهای آینده به پایان می‌رسد، به‌ویژه چهار روز دیگر، رکت کپیتال اعلام کرد که داده‌های سال 2016 ثابت می‌کند که ممکن است در این دوره نوسانات منفی در محدوده پایین 60600 دلار وجود داشته باشد.

منطقه خطر قبل از نصف شدن برای BTC

قابل ذکر است، کارشناس همچنین قبل از این رویداد یک منطقه خطرناک را شناسایی کرده است، جایی که بازیابی های قبلی قبل از هالوینگ همیشه آغاز شده است. طبق Rekt Capital، اصلاحات قبل از نصف شدن در بیت کوین بین 14 تا 28 روز قبل از رویداد مشاهده شده است و این چرخه تا کنون هیچ تفاوتی نداشته است..

وی بیان کرد که بیت کوین حدود 30 روز قبل از هالوینگ اولین ردیابی قبل از هالوینگ خود را با 18-% تجربه کرد، در حالی که در سال 2016، ردیابی قبل از هالوینگ 28 روز قبل از رویداد آغاز شد، که نشان می دهد بیت کوین می تواند در همان مسیر سال 2016 حرکت کند. با توجه به این موضوع، Rekt Capital مطمئن است که یک منطقه خطر بالقوه ممکن است پس از هاوینگ رخ دهد.

با این حال، بازگشت از بالاترین سطح فعلی در حال حاضر عمیق تر و طولانی تر از اصلاحات گذشته است و چندین هفته را در بر می گیرد. در نتیجه کارشناس پیش بینی کرد احتمال زیادی وجود دارد که قیمت بیت کوین به پایین ترین حد خود رسیده باشد.

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین با ۰.۴۳ درصد افزایش به ۶۴۱۲۶ دلار در روز گذشته، با احساسات مثبت روبرو بود. هم ارزش بازار و هم حجم معاملات آن در 24 ساعت گذشته به ترتیب 0.50 و 24.43 درصد افزایش یافته است.

بیت کوین
معامله بیت کوین با 64289 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر