یک تحلیلگر توضیح داده است که اگر روند تاریخی این بار نیز تکرار شود، چگونه یک الگوی شکل‌گیری در قیمت Dogecoin ممکن است افزایش تا 1 دلار را نشان دهد.

به نظر می رسد قیمت یک هفته ای Dogecoin در حال شکل گیری یک الگوی کلاسیک است

در یک جدید پست در X، علی تحلیلگر درباره این موضوع بحث کرده است که چگونه به نظر می رسد DOGE یک بار دیگر یک الگوی کلاسیک را در قیمت هفتگی خود نشان می دهد. این روند شامل یک الگوی تحلیل تکنیکال (TA) به نام “مثلث نزولی“، که همانطور که از نامش پیداست به شکل مثلث است.

این الگو شامل دو خط روند است که قیمت دارایی بین آنها ادغام می شود. یکی از اینها خطی است که به سمت پایین شیب دارد در حالی که دیگری موازی با محور زمان است. این خاصیت همگرایی قیمت به سمت پایین در حین عبور از الگو به همین دلیل است که در نام خود نزولی شده است.

مانند سایر الگوهای تثبیت TA، خط بالایی مثلث نزولی نیز مقاومتی در برابر کالا ایجاد می کند و احتمال تشکیل تاپ در آن را بیشتر می کند. به طور مشابه، خط پایین به عنوان یک نقطه حمایت عمل می کند و می تواند به برگشت قیمت به سمت بالا کمک کند.

خروج از هر یک از این خطوط ممکن است منجر به ادامه روند در آن جهت شود. این به این معنی است که شکست بالای مثلث می تواند یک سیگنال صعودی باشد، در حالی که یکی از زیر می تواند نشان دهنده غلبه حرکت نزولی باشد.

مشابه مثلث نزولی، یک نیز وجود دارد مثلث صعودی در TA، که بسیار شبیه آن عمل می‌کند، به جز این واقعیت که محور موازی، خط بالایی را ایجاد می‌کند و بالاها را به هم متصل می‌کند، در حالی که خط پایین با پیوستن به پایین‌ترین نقطه‌های بالاتر، بالا می‌رود.

اکنون، این نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط علی است که الگویی را نشان می دهد که قیمت 7 روزه DOGE اخیراً شکل گرفته است:

The classic pattern that DOGE seems to have formed before in its history | Source: @ali_charts on X

از نمودار، قابل مشاهده است که قیمت یک هفته‌ای Dogecoin بین سال‌های 2021 تا امسال در داخل یک مثلث نزولی طولانی معامله می‌شد، اما میم کوین زودتر شکسته شد و از آن زمان افزایش قابل توجهی را به ثبت رسانده است.

با این حال، اخیراً ارز دیجیتال به مرحله حرکت جانبی رسیده است. با این حال، این ممکن است کاملاً چیز بدی نباشد، زیرا DOGE نیز در گذشته روند مشابهی از شکست مثلث نزولی و به دنبال آن تثبیت را مشاهده کرده است.

همانطور که در نمودار قابل مشاهده است، دو شکل گیری قبلی منجر به رشد بسیار چشمگیر Dogecoin شد. به این ترتیب، آخرین مورد نیز ممکن است ثابت شود صعودیاگر این الگوی تاریخی همچنان پابرجا بماند.

«بر اساس روندهای گذشته، ممکن است در هفته‌های آتی موشک DOGE را به سمت 1 دلار ببینیم!» علی توضیح می دهد. با توجه به قیمت لحظه ای فعلی، چنین افزایش بالقوه ای به معنای رشد عظیم 525 درصدی برای سکه است.

قیمت DOGE

حرکت قیمت دوج کوین از زمان سقوط قیمت در اوایل ماه کاملاً بیات بوده است، زیرا قیمت این دارایی همچنان در حدود 0.16 دلار معامله می شود.

نمودار قیمت دوج کوین

The price of the asset appears to have been moving sideways since the drawdown | Source: DOGEUSD on TradingView

تصویر برجسته از Kanchanara در Unsplash.com، نمودارها از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر