یک تحلیلگر توضیح داده است که چگونه به نظر می رسد که افزایش فعلی بیت کوین به نیمه تمام رسیده است اگر این شاخص ادامه یابد.

اسیلاتور VWAP بیت کوین پیشنهاد می کند که BTC Rally فقط در نیمه راه است

در یک جدید پست در X، ویلی وو، تحلیلگر، به روز رسانی در مورد نحوه بیت کوین منتشر کرده است نوسانگر میانگین وزنی حجم (VWAP). به نظر پس از آخرین تجمع است.

را VWAP اندیکاتوری است که همانطور که شکل کامل آن نشان می‌دهد، میانگین قیمت ارز دیجیتال را نه تنها بر اساس تغییرات قیمت در طول روز، بلکه بر حجمی که با این قیمت‌ها معامله شده است، محاسبه می‌کند.

خواندن مرتبط

به طور معمول، این حجم با استفاده از داده های حجم نقطه ای ارائه شده توسط صرافی های متمرکز اندازه گیری می شود. با این حال، در مورد بیت کوین، بلاک چین برای هر کسی در دسترس است تا بتواند آن را کاوش کند، بنابراین از حجم روی زنجیره برای محاسبه VWAP استفاده می شود.

نوسانگر VWAP، که معیار واقعی مورد علاقه در اینجا است، نسبت بین قیمت لحظه ای ارز دیجیتال و VWAP را می گیرد و آن را به عنوان یک نوسانگر در اطراف صفر نشان می دهد.

در اوایل ماه، وو اشاره کرده بود که چگونه نوسانگر VWAP بیت کوین یک واگرایی صعودی برای دارایی ایجاد می کند.

چگونه اسیلاتور VWAP در اوایل ماه به نظر می رسید | منبع: @woonomic در X

همانطور که در نمودار قابل مشاهده است، نوسانگر VWAP بیت کوین پس از تشکیل یک پایین ظاهری در آن زمان، در داخل قلمرو منفی بالا رفت. در همان زمان، قیمت ارز دیجیتال به جای آن در حال کاهش بود.

در گذشته، ثابت شده است که چنین تنظیماتی برای سکه صعودی است، و حرکت صعودی حاصل از آن معمولا تا زمانی که نوسانگر VWAP در محدوده مثبت قرار گیرد، ادامه می یابد. به این ترتیب، تحلیلگر خاطرنشان کرد که سکه در آن زمان فضای زیادی برای اجرا داشت.

از آن زمان به بعد، قیمت روند بهبودی را تجربه کرده است که به طور بالقوه نشان می دهد که واگرایی صعودی ممکن است نتیجه دهد. همانطور که وو اشاره کرد، نشانگر پس از این اجرا به علامت خنثی بازگشته است.

بروزرسانی VWAP بیت کوین
به نظر می رسد که مقدار متریک در حال ایجاد شکست در قلمرو مثبت | منبع: @woonomic در X

این تحلیلگر نتیجه می گیرد که بر اساس این واقعیت که در گذشته اوج ها پس از پیک های متریک در قلمرو مثبت رخ می دادند و بر اساس مقیاس این قله ها معمولاً، “این حرکت بیت کوین اکنون در نیمه راه است.”

خواندن مرتبط

این تحلیلگر می‌گوید در مورد اینکه چطور ممکن است شرایط بعدی پیش برود،

تثبیت در بالاترین سطح تاریخ باید برای مدت کوتاهی اتفاق بیفتد، سپس می‌بینیم که آیا پایه دوم به ما سرعت فرار را به اوج‌های جدید می‌دهد که دروازه‌های سیل را باز می‌کند.

وو همچنین یک “سیگنال ریسک” برای بیت کوین به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد با نگاه کردن به تصویر بزرگتر، دارایی کجاست.

سیگنال ریسک بیت کوین
داده های سیگنال خطر BTC در چند سال گذشته | منبع: @woonomic در X

بیت کوین ممکن است در بخشی از چرخه باشد که با واکنش شدید قیمت به آن، ریسک شروع به افزایش می کند. جریان های سرمایه. این تحلیلگر خاطرنشان می کند: “این جایی است که بیشتر دستاوردهای سریع اتفاق می افتد.”

قیمت بیت کوین

بیت کوین در اوایل روز بیش از 71000 دلار بهبود یافته بود، اما به نظر می رسد این دارایی از آن زمان به بعد کاهش یافته است، زیرا اکنون به زیر 70000 دلار بازگشته است.

نمودار قیمت بیت کوین
به نظر می رسد قیمت دارایی طی روز گذشته افزایش یافته است | منبع: BTCUSD در TradingView

تصویر برجسته از Shutterstock.com، woocharts.com، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر