جک ریپلر، تحلیلگر ارز دیجیتال این احتمال را مطرح کرده است XRP به زودی قیمت به 100 دلار افزایش می یابد. او به عنوان بخشی از پیش‌بینی خود، به اتفاقاتی که باید برای توکن ارز دیجیتال برای دستیابی به چنین ارتفاعات بلندپروازانه‌ای بیفتد اشاره کرد.

چگونه قیمت XRP می تواند به 100 دلار افزایش یابد

JackTheRippler در X (توئیتر سابق) پیشنهاد کرد پست زمانی که قیمت XRP به 100 دلار رسید “حتمی” بود مورد بین کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و ریپل به پایان رسیدند. علاوه بر این، او پیش‌بینی کرد که XRP می‌تواند تا 10000 دلار افزایش یابد، و ادعا کرد که توکن ارز دیجیتال پنج رقمی پس از رسیدن به رقم قابل دستیابی است. طرح دعوی در دادگاه.

مطالب مرتبط: برزیل بیت کوین می خواهد: 7400 قرارداد آتی بیت کوین در روز اول معامله ایجاد شد

اظهارات این تحلیلگر بار دیگر این موضوع را برجسته می کند باور در میان اعضای جامعه XRP که شکایت SEC علیه ریپل تا حد زیادی مانع رشد XRP شده است. به طور خاص، اعتقاد بر این است که این دعوا به دلیل عملکرد ضعیف XRP در این پرونده بوده است گاو نر 2021، با پیشرفت قابل توجهی در روند صعودی سال 2017 (مدت ها قبل از طرح دعوا).

در همین حال، JackTheRippler در اظهارات خود به افزایش XRP اشاره کرد وضوح نظارتی زمانی که پرونده بین SEC و ریپل به پایان رسید. این جمله توجه برخی از پیروان او را به خود جلب کرد خاطر نشان معلوم شد که بعد از آن واضح شده است حکم قاضی آنالیسا تورس که XRP یک امنیت نیست.

جالب اینجاست که XRP علیرغم به دست آوردن این وضوح در سال گذشته، نتوانسته است هیچ اجرای قابل توجهی را انجام دهد. این یکی از دلایلی است که برخی از آنها دارندگان XRP به نظر می رسد که اعتماد خود را به ارز دیجیتال از دست داده است، زیرا انتظارات پس از حکم قاضی تورس بالا بود. با این حال، هیچ اتفاق خاصی نیفتاد زیرا توکن کریپتو برای مدت کوتاهی پس از حکم افزایش یافت اما در هفته‌های بعد به طور پیوسته کاهش یافت.

بنابراین، این دارندگان به‌رغم خوش‌بینی JackTheRippler، احتمالاً در مورد افزایش امیدهای خود محتاط خواهند بود، زیرا XRP می‌تواند حتی پس از پایان دادخواست SEC همچنان قیمت غیر قابل توجه خود را حفظ کند.

شکایت SEC ممکن است به این زودی ها پایان یابد

در همین حال، شایان ذکر است که پرونده بین SEC و ریپل حتی ممکن است فراتر از سال جاری ادامه یابد، صرف نظر از نتیجه مرحله مجازات، زیرا هر دو طرف احتمالاً به برخی از احکام اعتراض خواهند کرد. این بدان معناست که دارندگان XRP ممکن است مجبور باشند مدتی صبر کنند تا ببینند که آیا توکن کریپتو بر اساس آن به 100 دلار می رسد یا خیر. پیش بینی جک ریپلر.

اگر پرونده بیش از امسال طولانی شود، XRP می تواند دستیابی به پتانسیل واقعی خود را در این روند صعودی از دست بدهد، اگر شکایت واقعاً به عنوان یک مانع برای پیشرفت آن عمل کند. با این حال، این شکایت باعث توقف تحلیلگران ارزهای دیجیتال نشده است Egrag کریپتو از انجام پیش بینی های صعودی برای XRP در این دوره صعودی. او پیش‌بینی می‌کند که توکن کریپتو می‌تواند افزایش یابد به 27 دلار می رسد در این اوج بازار

در زمان نگارش این مقاله، XRP در حدود 0.54 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

XRP price shows bullish momentum | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Bitcoinist، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر