در میان تأثیر مثبت پیش بینی شده اخیراً منعقد شده است نصف شدن بیت کوین در رویداد، علی مارتینز، تحلیلگر و معامله گر معروف ارزهای دیجیتال، هشدار قابل توجهی در مورد مسیر بیت کوین صادر کرده است. پیش بینی کردن که قیمت دارایی کریپتو ممکن است تا مرز 59000 دلار اصلاح شود.

کاهش احتمالی بیت کوین

تجزیه و تحلیل مارتینز به پتانسیل بیت کوین برای تجربه سقوط احتمالی در مسیر نزولی در کوتاه مدت می پردازد. با در نظر گرفتن نمودار BTC در بازه زمانی 12 ساعته، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که دو سیگنال نشان دهنده کاهش بالقوه قیمت هستند.

مطالب مرتبط: تحلیلگر به اصلاح احتمالی 30 درصدی بیت کوین اشاره می کند، خواستار احتیاط است

اینها شامل یک شمعدان قرمز از TD (Tom Demark) Sequential و یک تلاقی مرگ بین 50 و 100 Simple Moving Average (SMA) است. در نتیجه، مارتینز معتقد است که توسعه می تواند باعث کاهش قیمت شود 63300 دلار. علاوه بر این، او جامعه را ترغیب کرد که برای کاهش بیشتر به حدود 61000 دلار و 59000 دلار آماده باشند.

دو سیگنال مبنی بر کاهش بیت کوین | منبع: علی مارتینز در X

مارتینز قبلاً تاکید کرده بود که نشانگر TD Sequential در نمودار 12 ساعته یک سیگنال فروش چشمک می زند. این سیگنال در پرتو مقاومت بیت‌کوین در سطح متوسط ​​از یک کانال موازی به دست آمد. با توجه به این موضوع، او بر رویکرد محتاطانه در چنین مواقعی تأکید می کند، با توجه به سابقه این نشانه، به ویژه در صورتی که دارایی دیجیتال به زیر سطح پشتیبانی 65500 دلار برسد.

به گفته این کارشناس، امتیاز روند انباشت سکه به صفر رسیده است. به طور خاص، این نشان می دهد که نهنگ ها در حال حاضر یا در حال توزیع بیت کوین هستند یا احتکار نمی کنند.

به نظر می رسد پیش بینی مارتینز انجام شده است زیرا بیت کوین در حال حاضر زیر سطح حمایت فوق الذکر معامله می شود. پس از کاهش قیمت، بیت کوین نیز کاهش قابل توجهی در انباشت داشته است.

در چند هفته گذشته، قیمت بیت کوین تثبیت شده است، زیرا نتوانسته است افزایش خود را بیش از 73000 دلار که در ماه مارس به دست آورده بود، حفظ کند. در روز پنجشنبه، BTC شاهد کاهش قابل توجهی به حدود 63000 دلار بود که تورم بالاتر و رشد کندتر در ایالات متحده به عنوان کاتالیزوری برای کاهش در نظر گرفته شد.

مسیر BTC به 1 میلیون دلار

اگرچه برخی نوسانات کوتاه مدت در بیت کوین وجود داشته است، روند بلندمدت آن همچنان مثبت است. جک مالرز، مدیر اجرایی (مدیرعامل) Strike رشد بلندمدت بیت کوین را تا رقم فوق العاده 1 میلیون دلار پیش بینی کرده است.

مالرز دیدگاه خود را در مورد مسیر آینده دارایی دیجیتال در طول یک سال به اشتراک گذاشت مصاحبه با دیوید لین بی ثباتی مالی در بازارهای اوراق قرضه، که به طور قابل توجهی بانک ها را درگیر می کند، پایه ای است که مالر پیش بینی خود را بر آن ترسیم می کند.

او ادعا می‌کند که تزریق نقدینگی قابل توجهی می‌تواند ناشی از نجات احتمالی مورد نیاز برای تثبیت این بازارها باشد و قیمت دارایی‌هایی مانند بیت‌کوین را بالا ببرد. مالرز معتقد است که ارزش بیت کوین افزایش خواهد یافت و بر محدودیت در دسترس بودن بیت کوین در صورت همراه شدن با افزایش تقاضا تاکید می کند.

در زمان نگارش، بیت کوین با قیمت 64207 دلار معامله شد که نشان دهنده افزایش 0.72 درصدی در 24 ساعت گذشته است. علیرغم اینکه دارایی کریپتو علائم مثبتی را نشان می دهد، حجم معاملات آن در روز گذشته بیش از 8 درصد کاهش یافته است.

بیت کوین
معامله بیت کوین با قیمت 64371 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر