با نزدیک شدن به نصف شدن چهارمین بیت کوین، Lady of کریپتو، تحلیلگر و معامله گر بازار، وزن کرد در مورد ادعاهای مربوط به این چرخه گاو نر.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال پس از تجزیه و تحلیل کاهش اخیر بازار و نصف شدن قریب الوقوع بیت کوین در این ماه، بینش خود را به اشتراک گذاشت. به گفته این کارشناس، گمانه زنی هایی وجود دارد مبنی بر اینکه از زمانی که بیت کوین در اوایل به بالاترین حد خود رسید، این ارز دیجیتال می تواند به سودهای تازه ادامه دهد.

تصور اشتباه صعودی: بیت کوین می تواند ATH دیگری را وارد کند؟

Lady of کریپتو ادعاهایی مبنی بر اینکه این چرخه صعودی زود آغاز خواهد شد را نادیده گرفت و گفت که معتقد است به جامعه “دروغ گفته شده و اطلاعات نادرست گسترده ای را پیشنهاد می کند” و دستاوردهای فعلی را به عنوان نشانه های یک روند صعودی گسترده نادیده می گیرد.

با نزدیک شدن به هالوینگ، این تحلیلگر خاطرنشان کرد که بیت کوین و آلت کوین ها به شدت کاهش یافته اند، اما اکنون زمان وحشت نیست. او با جلب توجه به افت قبل از هاوینگ در سال های 2016 و 2020، تاکید کرد که بیت کوین اندکی قبل از این رویداد 30 و 20 درصد کاهش یافته است.

در همین حال، در این دوره قبل از هاوینگ، بیت کوین بیش از 17 درصد کاهش یافته است و آلت کوین ها 29 درصد کاهش یافته است. اگرچه کاهش فعلی شدید بود، اما Lady of کریپتو خاطرنشان می کند که در محدوده یک شیب معمولی قبل از نیمه و یک رویداد قو سیاه قرار دارد.

او بحران کووید را مقایسه می کند که در آن BTC 58 درصد و آلت کوین ها 68 درصد کاهش یافت و نشان می دهد که کاهش فعلی از اهمیت کمرنگی برخوردار است.

Lady of کریپتو این را توضیح داد صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) یکی از عوامل اصلی در شکستن زودهنگام بیت کوین به اوج خود بوده است و نشان می دهد که توده ها هنوز وارد نشده اند.

این کارشناس سپس به حضور در رسانه های اجتماعی اشاره می کند و نشان می دهد که توده ها در حال بازگشت به بازار ارزهای دیجیتال هستند. او افزود: «نمایش‌ها و مشترکین یوتیوب، مطابق با آخرین چرخه زمانی، مانند دنبال‌کنندگان جدید توییتر، به تدریج علاقه نشان می‌دهند.

این چرخه گاو نر در حال انعکاس از نصف شدن گذشته است

به جز شکست بی‌سابقه اولیه بیت‌کوین، Lady of کریپتو معتقد است که این روند صعودی مانند دو مورد گذشته، البته با نوسانات بیشتر، پیش می‌رود. با این حال، نوسانات نشان می دهد که این بزرگترین بازار صعودی خواهد بود.

او به سرمایه گذارانی که در معرض دید قرار نگرفته اند توصیه می کند که نزول ها بهترین فرصت برای خرید هستند بیت کوین در طول مسابقه گاو نر در همین حال، اگر سرمایه‌گذاری بیش از حد در معرض دید قرار گیرد، نگه داشتن دارایی کریپتو از لحاظ تاریخی بهترین اقدام بوده است که توجه را به کاهش سال‌های 2020 و 2021 جلب می‌کند.

با توجه به ترس و وحشت در میان سرمایه گذاران، Lady of کریپتو هشدار داد که موقعیت های متعدد ممکن است باعث فروش هراس در هر دوره صعودی شود. اگرچه این رویدادها وحشتناک به نظر می رسند، مانند مسابقه گاو نر که به پایان می رسد، آنها فقط نمایش های فرعی هستند.

معامله بیت کوین با 66010 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از Istock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر