کریپتو اگراگ، تحلیلگر ارز دیجیتال به روز رسانی در مورد تجزیه و تحلیل اخیر خود ارائه کرده است، جایی که او پیش بینی کرد که XRP یک مشکل را تجربه خواهد کرد کاهش قابل توجه قیمت. Egrag پس از فراخوانی صحیح آن، اکنون پیش‌بینی کرده است که حرکت بعدی برای توکن کریپتو چیست.

قیمت XRP ممکن است تا 22 دلار افزایش یابد

ایگرگ در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست حرکت بعدی XRP “می تواند بین 1000٪ و 3000٪ باشد.” او اذعان داشت که شرایط فعلی بازار ممکن است تصور XRP برای دیدن چنین حرکتی برای هر کسی دشوار باشد. با این حال، او اضافه کرد که نمودار نشان می دهد که اگر XRP بین 10 تا 22 دلار افزایش یابد حرکت های تاریخی از 2017 یا 2021 خود را تکرار کنند.

Source: X

اگراگ همچنین اشاره کرد که XRP به هدف پایین‌تری که برای توکن کریپتو پیش‌بینی کرده بود، رسیده است، که نشان می‌دهد به دلیل این اصلاح قیمت، برای چنین افزایش سهمی‌ای آماده است. در اوایل او تحلیل و بررسیاین تحلیلگر پیش‌بینی کرده بود که XRP می‌تواند تا 0.44 دلار کاهش یابد، که در نهایت در 13 آوریل انجام شد. از آن زمان، توکن بهبود یافته است و به دنبال شکستن سطح مقاومت 0.50 دلار در آماده‌سازی برای صعود سهموی خود است.

در همین حال، تحلیل اخیر Lunc Maxi، تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیز احساساتی مشابه احساسات مشترک Egrag کریپتو را منعکس می کند. تحلیلگر ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته شده است نمودار روزانه XRP و اشاره کرد که دقیقاً شبیه سال 2017 است و “حتی همین افت را داشته است.” اگر قیمت فعلی XRP از سال 2017 پیروی کند، احتمال بیشتری وجود دارد XRP به 22 دلار رسید از زمانی که نمودار Egrag نشان داد که حرکت مشابه در سال 2017، توکن کریپتو را به آن سطح قیمتی خواهد برد، تنها روی 10 دلار متوقف می شود.

هدف قیمت کوتاه مدت XRP

در یک بعدی پست Xاگراگ پیشنهاد کرد که XRP ممکن است در کوتاه مدت به 1.4 دلار برسد. در حالی که او اعتراف کرد که ممکن است قبل از انجام این حرکت کاهش قیمت بیشتری وجود داشته باشد، او افزود که گاوهای XRP نشان داده اند که مایلند با آن ها مطابقت کنند فشار فروش از خرس ها بنابراین، زمان زیادی نمی‌گذرد که گاوها کنترل را به دست گرفته و باعث افزایش قیمت XRP می‌شوند.

وی همچنین از دارندگان XRP خواست که منصرف نشوند و اظهار داشت که این کاهش قیمت ها “فقط فرصت هایی برای پر کردن پیشنهادات شما هستند و این پیشنهادات می تواند فرصت های تغییر زندگی” افزایش XRP به چنین سطوح قیمتی در واقع زندگی سرمایه گذاران XRP را تغییر می دهد. با این حال، با توجه به آن اقدام قیمت غیر قابل توجه تا کنون، باید دید که آیا توکن ارز دیجیتال به چنین ارتفاعاتی دست خواهد یافت یا خیر.

در زمان نگارش این مقاله، XRP در حدود 0.49 دلار معامله می شود که تقریباً 4 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت XRP از Tradingview.com (تحلیلگر کریپتو)

Token price drops following market crash | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از VOI، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر