دکتر سود، متخصص و تحلیلگر ارزهای دیجیتال، مناطقی را شناسایی کرده است که برای آنها حیاتی هستند بیت کوین (BTC) در حال حاضر، که احتمالاً می تواند قیمت دارایی کریپتو را با سرعتی بسیار سریع به ارتفاعات بی سابقه ای برساند.

در بیشتر موارد، جامعه ارزهای دیجیتال نگران نحوه عملکرد قیمت بیت کوین در هفته گذشته است. با این حال، دکتر سود آخرین آپدیت هفتگی در بازار کریپتو و بیت کوین، خوش بینی را برای سرمایه گذاران در فضای کریپتو فراهم کرده است.

بیت کوین برای یک پای عظیم تا 100000 دلار

دکتر سود در تحلیل خود ارزیابی چرخه زندگی (LCA)، تحلیل روانشناختی و تحلیل تکنیکال (TA) عملکرد اخیر بیت کوین را بررسی می کند.

این تحلیلگر با جلب توجه به گزارش یکشنبه قبلی، یک حرکت جانبی برای بیت کوین در بلندمدت پیش بینی کرد. با این حال، همانطور که او اشاره می کند، بزرگترین دارایی ارز دیجیتال در حال حاضر در منطقه جانبی نشان داده شده در حال حرکت است.

این کارشناس ادعا می کند که برخی از مردم قادر به دیدن تصویر گسترده تر در حرکت جانبی نیستند. به همین دلیل، آنها درک نمی کنند که نوسانات قیمت در محدوده 20٪ طبیعی است و حتی برای حرکت در بازارهای بزرگ سودمند است.

بنابراین، بیت کوین خود را برای حرکت بزرگ بعدی خود آماده می کند، که قیمت ها را به بیش از 80000 دلار می رساند و با سرعت بالا به 100000 دلار می رسد. وی خاطرنشان کرد که از این حرکت جانبی صعودی به عنوان یک منطقه انباشت در اصطلاحات تجاری یاد می شود.

آماده سازی BTC برای ورود به منطقه Super Cycle | Doctor Profit on X

در این مرحله، همگرایی سود گرفتن، سرمایه گذاری ورودی و پول بلاتکلیف، عملاً منجر به یکپارچگی میان مدت می شود. در نتیجه، او نسبت به روند انحرافی خوش بین است و یک موج صعودی رو به جلو را پیش بینی می کند.

علاوه بر این، Doctor Profit بر اهمیت شکست اخیر بیت کوین نسبت به قبل تأکید کرد بالاترین تاریخ (ATH) 69,000 دلار، و نیاز به صبر و حوصله با تثبیت سکه به سطح اوج خود.

او بیان کرد:

چیزی که بسیاری از درک آن ناتوان هستند این است که بیت کوین در چند هفته گذشته به بالاترین حد خود (ATH) رسید و اکنون به آرامی در نزدیکی منطقه ATH در حال ایجاد پشتیبانی است. مردم نمی دانند که این فرآیندی است که هفته ها طول می کشد.

دکتر سود ادعا می کند که قبل از ادامه رشد و ورود به چرخه فوق العاده، بازار هفته ها را در منطقه گاو طلایی سپری می کند. پس از تایید قیمت 72500 دلار، مدت زیادی طول نخواهد کشید تا بیت کوین افزایش یابد فراتر از 70000 دلار و وارد چرخه فوق العاده می شود.

الگوی آزمایش مجدد اخیر با روندهای گذشته مطابقت دارد

به نظر می رسد Doctor Profit از آزمایش مجدد بیت کوین سطح ATH قبلی خود در محدوده 60000 دلار راضی است. او پتانسیل بیت کوین و تبدیل آهسته سطح مقاومت 60000 دلاری را به یک نقطه حمایتی قوی برجسته می کند و راه را برای ابر چرخه آتی مشابه دیگر شکست های ATH هموار می کند.

وی اظهار داشت: اکنون بیت کوین به اندازه کافی بالغ به نظر می رسد که بتواند این فشار 60000 دلاری را تحمل کند و قیمت بالاتر از میانگین خود را بدون هیچ مشکلی حفظ کند. علیرغم اصلاحات مداوم، این تحلیلگر با استناد به این موضوع از سرمایه گذاران خواسته است که مطمئن باشند نصف شدن بیت کوین به عنوان یک کاتالیزور برای یک موج صعودی قریب الوقوع.

بیت کوین
معامله بیت کوین با 67217 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر