در ویدیوی جدید به روز رسانیمایکل ون در پوپ، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال، پویایی فعلی بازار کریپتو را تشریح کرد و بر پتانسیل آلت کوین‌های انتخابی تأکید کرد. تجزیه و تحلیل VVan der Poppe یک دیدگاه استراتژیک برای سرمایه گذاران بالقوه ارائه می دهد که بر رابطه پیچیده بین حرکات قیمت بیت کوین (BTC) و بازار گسترده تر آلت کوین تمرکز دارد.

ون در پوپ با تصدیق عملکردهای ترکیبی در میان آلتکوین ها شروع کرد که برخی از آنها ادغام شدند، برخی دیگر تصحیح کردند و برخی از آنها قدرت قابل توجهی را نشان دادند. محور تحلیل او به رابطه پیچیده بین رفتار بازار بیت کوین و نتیجه آن بستگی دارد تاثیر بر آلتکوین ها.

او مرحله ادغام فعلی بیت کوین را برجسته کرد و خاطرنشان کرد: «بیت کوین در حال حاضر در حال بررسی یک مورد تثبیت است که به این معنی است که اگر بیت کوین در حال پایان است … این می تواند شروعی برای شروع به کار آلت کوین ها باشد.»

علاوه بر این، تحلیلگر ارزهای دیجیتال به شدت به معیارهای ارزش بازار پرداخت، به ویژه بر ارزش بازار توتال 2 (به استثنای بیت کوین) و کل 3 (به استثنای بیت کوین و اتریوم)، برای تأکید بر پتانسیل پنهان آلت کوین ها. او خاطرنشان کرد: «ما در سطوح مارس 2022 هستیم… کل عقب ماندگی بازار نشان می‌دهد که ما در حال بررسی موردی از ارزهای دیجیتال دیگر هستیم تا روند خارج از بیت‌کوین را آغاز کنند.»

3 آلت کوین برتر برای خرید

اولین آلتکوینی که وان در پوپ انتخاب کرد اتریوم است. او تغییرات قیمت ETH را با رویدادهای بازار گسترده‌تر، از جمله نصف شدن بیت‌کوین و تاییدیه‌های قانونی احتمالی مرتبط دانست و پیشنهاد کرد: «اتر همیشه با سرعتی بالا می‌رود که به دلیل دوره تثبیت بیت‌کوین است.»

وی با توجه به آخرین مهلت SEC برای یک ETF اتریوم را ببینید تایید در ایالات متحده، “تاریخ واقعی که ما باید روی آن تمرکز کنیم ماه می است، که احتمالا به چنین حرکتی به سمت این اوج ها منجر خواهد شد.”

با توجه به یک هدف احتمالی قیمت در این دوره صعودی، تحلیلگر فاش کرد: “من فکر می کنم که در این مرحله ETH همچنان به سمت منطقه 8K ادامه می دهد و ما خود را در بالاترین سطح در آن سطح مشخص خواهیم یافت. “

با توجه به نمودار 1 هفته ای ETH/BTC، ون در پوپ خاطرنشان کرد: “ما در حال مشاهده یک سطح مهم هستیم که باید از 0.06 عبور کنیم. اگر این کار را انجام دهیم، من فکر می کنم محدوده بالای 0.0838 هدف خواهد بود. در واقع می توان گفت 130 میلیارد دلار باید به اتریوم اضافه شود. این یک تجمع تقریباً 43 درصدی است.

تجزیه و تحلیل ETH/BTC | منبع: یوتیوب – کریپتو Michaël

دومین انتخاب ون در پوپ Chainlink است. مشخص کردن الگوهای فنی LINK وان در پوپ و موقعیت همبستگی آن در برابر بیت کوین در نمودار هفتگی تاکید کرد که LINK به مقاومت 0.000448 رسید، به سمت 0.0002843 کاهش یافت و اکنون در حال تثبیت است.

هنگامی که این کار به پایان رسید، او انتظار دارد که Chainlink “به سمت مقاومت جمع شود و شروع به شکستن از این سطح به سمت اوج های 0.0009 تا 0.0010 کند.” او با تاکید بر پتانسیل رشد قابل توجه، افزود: «از نظر ارزش بیت کوین، به احتمال زیاد ۲ برابر خواهد شد».

از نظر USDT، این بدان معنی است که LINK به 17 تا 18 دلار می رسد. او افزود: “از 17 دلار تا 18 دلار، شما باید 2X را انجام دهید، که این محدوده بالا است، که این سطح است، که ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Chainlink قبل از اینکه اصلاحات قابل توجهی در کل بازار داشته باشیم، به آن برود.”

LINK/BTC
تجزیه و تحلیل LINK/BTC | منبع: یوتیوب – کریپتو Michaël

سومین آلتکوین این تحلیلگر Arbitrum است. تمرکز بر اقدامات اخیر قیمت ARB و بالقوه برای یک رالی قابل توجه، ون در پوپ نقاط ورودی مهم را شناسایی کرد، و اظهار داشت: “هر نقطه ای از این میدان بین 1.67 دلار و 1.50 دلار، جایی است که می خواهید خود را وارد یک نقطه ورودی کنید.” او بر رشد بالقوه تاکید کرد و گفت: “اگر قرار است انگیزه دیگری رخ دهد، به 3.50 یا 5 دلار خواهد رسید.”

ARB/USDT
تجزیه و تحلیل ARB/USDT | منبع: یوتیوب – کریپتو Michaël

در زمان انتشار، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال پس از رد شدن در سطح اصلاحی فیبوناچی 0.382، به 1.473 تریلیون دلار رسید.

کل ارزش بازار کریپتو
ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در نمودار 1 هفته ای 0.382 Fib رد شد | منبع: TOTAL در TradingView.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر