کاردانو دچار سقوط شدید قیمت شد طی دو هفته گذشته با این حال، با بهبود بازار، قیمت ADA شروع به مشاهده برخی بادهای مخالف مثبت کرده است. تحلیلگران انتظار دارند که این بهبود ادامه یابد، به ویژه یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال، که توسط CobraVanguard نامیده می شود و انتظار ادامه صعودی به سمت 1 دلار را دارد.

کاردانو موج ABC را تکمیل می کند

سقوط بازار کریپتو، به رهبری بیت کوین، شاهد آن بود قیمت کاردانو و سایر آلتکوین ها در یک موج مخوف ABC فرو می روند. این موج به دلیل ایجاد ریزش های عظیم تا حد 50 درصد بدنام است که سرمایه گذاران را در پی خود متضرر می کند.

تحلیلگر ارزهای دیجیتال آشکار کرد موج A زمانی رخ داد که کاردانو از 0.8 دلار به 0.57 دلار کاهش یافت و سپس موج B شاهد بهبودی از 0.57 دلار به 0.68 دلار بود. سومین و آخرین موج، موج C، شاهد سقوط قیمت از 0.77 دلار به 0.4 دلار بود و یک بار دیگر به سمت بالا جهش کرد و نشان دهنده تکمیل موج ABC بود.

مانند سایر خرابی‌ها، زمانی فرا می‌رسد که موج ABC به پایان می‌رسد و قیمت یک آلت‌کوین می‌تواند بهبود یابد و به نظر می‌رسد کاردانو وارد این محدوده شده است. قیمت آلت کوین از آن زمان تا کنون بیش از 0.5 دلار بهبود یافته است و گاوها اکنون کنترل را در دست گرفته اند.

از اینجا، تحلیلگر انتظار دارد که بهبود ادامه یابد و با موج جدیدی افزایش یابد. CobraVanguard گفت: «بعد از پنجمین موج صعودی، کاردانو امواج اصلاحی خود (ABC) را تکمیل کرد و اکنون به انتهای گوه رسیده است، اکنون زمان شروع پنج موج صعودی است.

Source: Tradingview.com

اهداف قیمت ADA

CobraVanguard تعدادی از دلایل را بیان می کند که چرا آنها معتقدند که قیمت کاردانو صعودی خواهد بود اولاً، آنها یک ساختار صعودی نمودار را ترسیم می کنند که نشان دهنده ادامه صعودی است. بعدی گوه صعودی است که در نمودار در حال شکل گیری است. همچنین همانطور که تحلیلگر بیان کرد، مناطق با پتانسیل بالا در نمودار واضح تر می شوند.

در موج اول، تحلیلگر جهش احتمالی تا 0.77 دلار را تشریح می کند. از اینجا، آنها انتظار دارند که قیمت قبل از از سرگیری روند صعودی، کمی تا 0.64 دلار کاهش یابد. با این حال، تحلیلگر a موضع محافظه کارانه تر در مقایسه با سایر تحلیلگران در مورد بالا، قرار دادن آن چیزی در حدود 1.09 دلار.

این تحلیلگر در ادامه خاطرنشان کرد: در شرایطی که گوه شکسته می‌شود، می‌تواند این موضوع را باطل کند و این احتمال منجر به کاهش قیمت شود. CobraVanguard در پایان گفت: “توجه داشته باشید که اگر WEDGE با قدرت شمع های نزولی شکسته شود، تجزیه و تحلیل ما شکست خواهد خورد.”

نمودار قیمت کاردانو از Tradingview.com

ADA price at $0.5 | Source: ADAUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از CoinGape، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر