با وجود اقدام اخیر قیمت غیر قابل توجه BTCدکتر پروفیت، تحلیلگر کریپتو، احساسات صعودی خود را برای بیت کوین و بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال به اشتراک گذاشته است. این تحلیلگر همچنین پیشنهاد کرد که الف حرکت سهموی قریب الوقوع بود و اینکه سرمایه گذاران کریپتو باید بر این اساس جایگاه خود را داشته باشند.

آماده سازی بازار کریپتو برای “انقلاب صنعتی سوم”

Doctor Profit در X (تویتر سابق) ذکر شده است پست که بازار کریپتو «خود را برای انقلاب صنعتی سوم آماده می‌کند» و در نتیجه به یک روند معکوس برای بیت‌کوین و آلت کوین ها به زودی. بخشی از آن باشید یا برای آن پشیمان شوید [a] مادام العمر،» این تحلیلگر ارزهای دیجیتال در حالی که به سرمایه گذاران کریپتو در مورد از دست دادن این رشد بازار هشدار داد، اضافه کرد.

مطالب مرتبط: قیمت HBAR 35٪ سقوط می کند زیرا BlackRock هرگونه ارتباط با Hedera را رد می کند

در قبلی پست Xدکتر سود ایده ای درباره آنچه که از بازار کریپتو (به ویژه بیت کوین) در مرحله بعدی صعود می کند، ارائه داد. او اظهار داشت که ارزش این ارز دیجیتال پس از انجام معاملات بین 60000 تا 72000 دلار به 84000 دلار خواهد رسید. در دیگری پست Xاو ادعا کرد که این چرخه پس از رسیدن بیت کوین به 72000 دلار آغاز می شود.

در همین حال، دکتر سود پیشنهاد کرد که اصلاحات قیمتی که تجربه شده طبیعی بوده و معمولاً در آن اتفاق می‌افتد هر چرخه ارز دیجیتال. وی ادامه داد: نوسانات 10 تا 20 درصدی قیمت ها حرکت بزرگی نبود. اظهارات او منعکس کننده احساسات الکس تورن، رئیس تحقیقات Galaxy Digital است که قبلا هشدار داده شده بود که بازارهای گاوی “خط مستقیم” نبودند.

بیت کوین در دوره انباشت مجدد است

در X اخیر (توئیتر سابق) پسترکت کپیتال، تحلیلگر ارزهای دیجیتال تایید کرد که بیت کوین در حال حاضر در مرحله انباشت مجدد است که پس از نصف شدن بیت کوین. او همچنین خاطرنشان کرد که اکنون هدف این است که بیت کوین به سمتی حرکت کند تا نفسی تازه کند، تا بازار پس از آن خنک شود. [a] عملکرد فوق العاده قیمت قبل از نصف شدن

به گزارش Rekt Capital، این دوره انباشت مجدد می تواند چندین هفته “و حتی تا 150 روز” ادامه یابد. این تحلیلگر فاش کرد که با پایان یافتن این دوره، بیت کوین از این محدوده جانبی شکست خواهد خورد و به دنبال آن یک روند صعودی سهموی.

این فاز روند صعودی گفته می شود بیش از یک سال دوام می آورد. با این حال، با احتمال اینکه این یک چرخه بازار شتابان باشد، Rekt Capital خاطرنشان کرد که مدت زمان این روند صعودی می تواند به نصف کاهش یابد. تحلیلگران کریپتو مانند تام دانلیوی، شریک و مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) در MV Capital، پیش بینی که در آن زمان قیمت ارز دیجیتال پرچمدار تا 100000 دلار افزایش خواهد یافت.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 64360 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC bears pull down price | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Kapersky، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر