تحلیلگر ارز دیجیتال DonAlt سناریویی را ترسیم کرده است که در آن قیمت بیت کوین می تواند تا حد متوسط ​​​​40000 دلار کاهش یابد. وی همچنین پیشنهاد می کند که این شکست قیمت ممکن است برای ادامه روند ضروری باشد روند صعودی BTC.

چگونه بیت کوین می تواند تا 47000 دلار کاهش یابد؟

در یک به روز رسانی DonAlt در تحلیل بیت کوین خود خاطرنشان کرد که بیت کوین به حدود 60000 دلار کاهش یافته است و در صورت ادامه آزمایش می تواند این حمایت را بشکند. از نمودار همراهی که به اشتراک گذاشت، این تحلیلگر ارز دیجیتال اشاره کرد که الف شکست قیمت زیر محدوده 60000 دلار شاهد کاهش قیمت بیت کوین به 52000 دلار یا حتی بیشتر به 47000 دلار خواهیم بود.

Source: X

در همین حال، او اضافه کرد که این ممکن است چیزی باشد که حتی گاوها هم می‌خواهند، بنابراین ممکن است کاهش قیمت کمتر از 60000 دلار رخ دهد که دست‌های ضعیف را از بین می‌برد. DonAlt همچنین به نظر می رسد از شکست قیمت در زیر ناحیه پشتیبانی پشتیبانی می کند، زیرا او اعتقاد خود را به اشتراک گذاشت که در حال حاضر وجود دارد از خود راضی بودن در بازار.

این زمانی است که سرمایه گذاران کریپتو ریسک های مرتبط با بیت کوین را نادیده می گیرند، زیرا شاهد افزایش قیمت برای مدت طولانی بوده اند. دان آلت گفت که تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود، به این عقیده خود راضی ادامه خواهد داد. برای اینکه این اتفاق بیفتد، وی خاطرنشان کرد که بیت کوین باید این کار را انجام دهد بازپس گیری 68000 دلار یا به زیر 60000 دلار سقوط کنید و دوباره آن سطح حمایت را پس بگیرید.

دنیس باکا، رئیس بخش محصولات Zivoe Finance نیز اخیرا پیشنهاد شده است که BTC می تواند قبل از انجام هر حرکت سهموی به زیر 60000 دلار سقوط کند. این یک امکان بزرگ بود، به ویژه از آنجایی که باکا اشاره کرد که ارز دیجیتال پرچمدار از لحاظ تاریخی سطح پشتیبانی ۲۰ هفته SMA (میانگین متحرک کوچک) را در ماه می دوباره آزمایش می کند. او ادعا کرد که این می تواند باعث کاهش قیمت بیت کوین به 56000 دلار شود.

گاوهای BTC در حال غرق شدن توسط خرس ها هستند

به نظر می رسد که گاوهای بیت کوین در برابر فشار خرس ها تسلیم شده اند. علی مارتینز، تحلیلگر ارز دیجیتال آشکار شده در یک پست X که “افت قابل توجهی در وجود داشته است فعالیت نهنگ بیت کویناز 14 مارس. این نشان می دهد که روند نزولی فعلی بازار می تواند اعتماد آنها را کاهش دهد، زیرا این نهنگ ها همیشه برای انباشته شدن شناخته شده است در طول هر کاهش قیمت بیشتر است. مارتینز اضافه کرد که افزایش معاملات نهنگ می تواند جرقه مورد نیاز برای افزایش قیمت بیت کوین باشد.

در همین حال، کریپتوQuant خولیو مورنو، رئیس بخش تحقیقات اخیراً خاطرنشان کرده است که قیمت بیت کوین به دلیل کاهش تقاضا، پایین مانده است. او اشاره به ETF های بیت کوین را مشخص کنید، که خود را دیده اند کاهش تقاضا این ماه. همانطور که مارتینز اشاره کرد، مورنو اظهار داشت که برای تجربه یک رشد مجدد برای بیت کوین باید “رشد تقاضا” وجود داشته باشد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 62300 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com

BTC price trending at $62,200 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Xataka، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر