کریپتو بانتر، تحلیلگر ارز دیجیتال بینش هایی در مورد اینکه آیا زمان مناسبی برای خرید آلتکوین است یا خیر ارائه کرده است. به طور خاص، تحلیلگر در مورد این ایده که بهترین کار خرید آلت کوین‌هایی است که پس از افت بازار مانند آنچه که در بازار وجود داشت، بهبود سریعی پیدا می‌کردند، تردید داشت. در آخر هفته تجربه کرد.

بهترین زمان برای خرید آلت کوین نیست

در یک ویدیوی زنده کریپتو بانتر در کانال یوتیوب خود به سرمایه گذاران کریپتو هشدار داد که از «شبهه» جلوگیری کنند. خرید آلت کوین، به خصوص توکن های ارز دیجیتال که پس از فلاش به سرعت بهبود یافتند. او ادعا کرد که هر کسی که این توکن ها را بخرد ممکن است در یک “تله کلاسیک” بیفتد. برای جلوگیری از این تله، او توصیه کرد که شاید بهتر باشد این آلتکوین ها را با وجود آنها، اکنون خریداری نکنید بهبودی چشمگیر تا حالا.

کریپتو بانتر این اظهارات را بر اساس اعتقاد خود مبنی بر اینکه احساسات نزولی به پایان نرسیده است و هنوز “تنش‌های” زیادی در بازار وجود خواهد داشت، بیان کرد. بنابراین، وی خاطرنشان کرد: بهترین استراتژی برای استقرار در سرمایه گذاری در این نقطه، استفاده از آن است میانگین هزینه دلار (DCA) در آلتکوین هایی که قدرت خود را نشان داده اند و در عین حال مراقب آلتکوین هایی هستند که توکنومیک بدی دارند.

او مجدداً نسبت به سرمایه گذاری روی آلت کوین هایی که به سرعت بهبود یافته اند هشدار داد و اظهار داشت که این بدان معنا نیست که آن توکن های ارز دیجیتال «قدرت نسبی» دارند. او بیشتر توضیح داد که برای سنجش میزان قدرت نسبی از یک توکن کریپتو، باید بررسی کرد که چقدر کاهش یافته و پس از آن چقدر بهبود یافته است.

چگونه لیست خرید خود را بسازیم

کریپتو بانتر همچنین راهنمایی ارائه کرد که سرمایه گذاران کریپتو می تواند هنگام تهیه لیست خرید آلتکوین دنبال شود. او پیشنهاد کرد که مهم انتخاب بین آلتکوین‌هایی است که سریع‌ترین بازیابی شده‌اند و در حال نمایش هستند قدرت نسبی و آنهایی که نسبتاً هنوز ارزان هستند.

او مثال زد اوندو (ONDO) به عنوان یک ارز دیجیتال که قدرت نسبی را نشان داده است. اگرچه افت 47 درصدی را تجربه کرد، بهبود یافته است و اکنون تنها حدود 6 درصد از اوج خود کاهش یافته است. تون کوین (TON) همچنین در این دسته قرار می گیرد، زیرا او نشان داد که چگونه توکن کریپتو اخیراً بیش از 30٪ کاهش یافته است اما قبلاً بهبود یافته است و فقط 9٪ از اوج خود فاصله دارد.

از طرفی برجسته کرد RUNE به عنوان یک توکن ارز دیجیتال «واقعاً ارزان»، زیرا حدود 52 درصد از اوج خود کاهش یافته است. او اضافه کرد که RUNE همچنین یک نشانه بازیابی خوب است. کریپتو بانتر همچنین از Arweave (AR) به عنوان یکی دیگر از توکن‌های با کیفیت و ارزان یاد کرد و خاطرنشان کرد که نسبت به اوج خود حدود 41 درصد کاهش یافته است، به این معنی که می‌توان یک معامله خوب از آن دریافت کرد.

در همین حال، او توکن‌های ارز دیجیتال را که تحت تأثیر افت قرار نگرفته‌اند، به‌عنوان دسته سوم توکن‌هایی که سرمایه‌گذاران کریپتو می‌توانند به لیست خرید خود اضافه کنند، اضافه کرد.

Total market cap continues to drop | Source: کریپتو Total Market Cap on Tradingview.com

تصویر برجسته از Coinposters، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر