از آنجایی که پس از تجربه 9 هفته قرمز بیت کوین، بازار ارزهای دیجیتال شروع به بهبود کرد، برخی از پروژه های کریپتو عملکردی باورنکردنی را ثبت کردند. که قدرت آنها را در یک روند نزولی برجسته می کند.

آستین آرنولد، تحلیلگر ارز دیجیتال، بیان به جامعه یوتیوب خود، چه جنبه هایی را هنگام انتخاب پروژه برای سرمایه گذاری در بازار نزولی باید در نظر بگیرند. و شناسایی چهار دارایی کریپتو می تواند در آینده عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

مطالب مرتبط | گاوهای Cardano (ADA) دوباره ظاهر می شوند، سطوح هدف بعدی کدامند؟

آستین، یک معامله گر خبره ارزهای دیجیتال و میزبان مشترک Altcoin Daily، به ۱.۲۳ میلیون مشترک خود درباره پنج جنبه گفت که برای بررسی پتانسیل یک پروژه ارز دیجیتال باید در نظر بگیرند.

این پنج ویژگی هستند که با افزایش فضای کلی پروژه را رشد می دهند. این شامل یک تیم خوب است که پروژه را با مهارت‌های توانمند هدایت می‌کند، پروژه به خوبی تامین می‌شود و توانایی حل مشکلات زندگی واقعی که در بلاک چین‌ها رخ می‌دهد. و او همچنین به مشارکت استراتژیک یک بلاک چین و موقعیت آن در عمودی اشاره کرد، همچنین یک دارایی کریپتو را تقویت می کند.

این تحلیلگر زنجیره لینک (LINK) شرکت اوراکل را به عنوان اولین گزینه در لیست خود با ویژگی های بالا انتخاب کرد. او به دستاوردهای قابل توجه شبکه اوراکل در زنجیره BNB (BNB) و Polygon (MATIC) اشاره کرد که بر پذیرش Chainlink توسط توسعه دهندگان تاکید کرد. آرنولد در ادامه به عملکرد توکن در حمام خون قبلی بیت کوین پرداخت.

در زمان نگارش این مقاله، Chainlink با 0.77 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با 7.29 دلار معامله می شود.

بیت کوین به سطح 30000 دلار باز می گردد.| منبع: نمودار قیمت BTC/USD از TradingView.com

سایر پروژه های ارز دیجیتال در لیست آرنولد

این تحلیلگر ارز دیجیتال پلتفرم قرارداد هوشمند Alavanche (AVAX) را در وهله دوم ترجیح می‌دهد و آن را «یکی از بهترین (لایه‌های ۱) در فضا» و «یکی از بهترین رقبای اتریوم» می‌نامد. او حرکت این پروژه برای متمایز کردن خود از اتریوم (ETH) را روشن کرد.

اتریوم سعی می‌کند خود را به سمت حداکثر تمرکززدایی سوق دهد، در حالی که Avalanche خود را به سمت حداکثر مقیاس‌پذیری و حداکثر کاربران با ارزان‌ترین کارمزد آماده می‌کند.

AVAX حدود 25 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته نزدیک به 4 درصد از دست داده است. در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

آرنولد سپس به رقیب اتریوم کاردانو (ADA) نقل مکان کرد، که در مورد آن “بسیار صعودی” است. او در حین صحبت در مورد آن، به حرکت کاردانو برای ضرب بیش از 5 میلیارد NFT اشاره کرد و گفت که اکوسیستم آن “واقعاً شکوفا شده است”.

ADA Cardano در حال حاضر با 0.57 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشته است. ADA از نظر ارزش بازار در جایگاه هفتم قرار دارد.

مطالب مرتبط | TA: اتریوم از 2 هزار دلار کاهش می یابد، چرا 100 SMA ممکن است باعث افزایش تازه شود

لایت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری ترجیحی با عنوان “اسب تاریک” در انتهای لیست آرنولد ظاهر می شود. او با استناد به راه اندازی اخیر در شبکه لایت کوین، رشد قابل توجهی را در آینده برای LTC پس از بزرگترین ارتقاء پروژه ارز دیجیتال پیش بینی کرد. Mimblewimble (MWEB).

در زمان نوشتن این خبر، قیمت لایت کوین به بیش از 66 دلار رسیده است که در روز گذشته 3.74 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر از نظر ارزش بازار در رتبه نوزدهم قرار دارد.

Featured image from Pixabay and chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر