Skew تحلیلگر ارز دیجیتال سطح قیمت خاصی را برای دوج کوین (DOGE)، که می تواند برای آنها سود ایجاد کند روی سکه میم سرمایه گذاری کرد. او همچنین افکار خود را در مورد سطوح قیمت به اشتراک گذاشت تا در هنگام تعیین موقعیت برای ورود در پیش بینی، مراقب باشد یک روند صعودی برای DOGE.

0.087 دلار سطح قیمت Dogecoin است که باید مراقب آن باشید

Skew با تجزیه و تحلیل نمودار روزانه Dogecoin اشاره کرد که بهتر است ریسک پاداش بالای 0.08750 دلار برای کسانی که ممکن است به دنبال ورود به میم سکه باشند. به نظر می‌رسد که تحلیلگر اعتقاد قوی به آن سطح قیمت دارد، زیرا او این اظهار نظر را بیان کرد، علی‌رغم اشاره به اینکه هنوز محدوده بزرگ HTF در نمودار در حال توسعه است.

در همین حال، این تحلیلگر موارد دیگری را نیز برجسته کرد سطوح قیمت بحرانی مراقب باشید. این سطوح می تواند حرکت صعودی را برای سکه میم ترسیم کند. او اظهار داشت که به دنبال یک بالاترین بالاتر از بالاترین رقم دسامبر 2022 یعنی 0.11 دلار و پایین ترین سطح بالاتر در حدود 0.0094 دلار یا پیک Doge در دسامبر 2023 است که به 0.10 دلار رسید.

با توجه به اینکه DOGE برای مدت طولانی حرکت قیمت نسبتاً ملایمی را حفظ کرده است، میم کوین با رسیدن به این سطوح قیمت به این معنی است که رالی قابل توجه می تواند در جریان باشد. در حال رفتن پیش بینی Jaydee تحلیلگر ارزهای دیجیتال، این رالی ممکن است زمانی رخ دهد که یک ضربدر ASO (نوسانگر احساسات متوسط) در نمودارها وجود داشته باشد.

جیدی تاکید کرد که به عنوان یکی از سه موردی که قبل از میم کوین اتفاق می‌افتد، حرکت قابل توجهی به سمت بالا انجام می‌دهد. به نظر می رسد این شاخص تنها چیزی است که در بین این سه به عنوان تحلیلگر رخ نداده است آن زمان ذکر کرده بود که سایر شاخص ها بررسی شده است.

DOGE price at $0.084 | Source: DOGEUSD on Tradingview.com

«DOGE To $1 یک میم نیست»

ماکس شوارتزمن، مدیر عامل پلت فرم تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال زیرا بیت کوین نیز اخیراً به اشتراک گذاشته شده است یک روایت صعودی برای مهمترین سکه میم. او اشاره کرد که Dogecoin یک بار می تواند تا 1 دلار افزایش یابد بیت کوین به بالاترین حد خود می شکند (ATH) 68700 دلار. بر اساس الگوهای تاریخی، او همچنین پیشنهاد کرد که DOGE می تواند حرکت های صعودی بیشتری را مشاهده کند زیرا بیت کوین ATH خود را تحت فشار قرار می دهد.

شوارتزمن نیز پرونده ای برای توکن PEPE. با افزایش DOGE تا 1 دلار، او پیشنهاد کرد که PEPE نیز می تواند 100 برابر افزایش یابد. این تحلیلگر قبلاً شباهت های قابل توجهی را بین هر دو کوین میم ایجاد کرده بود، به طوری که PEPE احتمالاً از عملکرد مشابهی برخوردار خواهد بود که Dogecoin در سال شکست خود در سال 2021 انجام داد.

در واقع، با معطوف شدن توجه به اکوسیستم اتریوم، PEPE می تواند از افزایش قیمت قابل توجهی برخوردار شود. کریپتو Kaleo، تحلیلگر ارز دیجیتال یک بار ذکر شد او می بیند که با شروع حرکت ETH، سکه میم را چاپ می کند.

تصویر برجسته از 36کریپتو، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر