اتریوم در حال حاضر به دنبال کسب a است پایه قوی بالا سطح قیمت 4000 دلار به عنوان حرکت صعودی ادامه دارد مسلط بودن بر. به گفته علی مارتینز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، این حرکت صعودی می تواند ادامه داشته باشد و اتریوم نیز می تواند خیلی زود به 5000 دلار برسد.

علی مارتینز این موضوع را با استناد به داده‌های IntoTheBlock اعلام کرد و خاطرنشان کرد که دومین ارز دیجیتال بزرگ هنوز تا 5000 دلار جا دارد، البته مقاومت کمی در حدود 4522 دلار تا 4646 دلار دارد.

با کاهش مقاومت، مسیر اتریوم تا 5000 دلار به طور فزاینده ای واضح به نظر می رسد

شتاب اتریوم برای هفته‌ها در بحبوحه افزایش گسترده‌تر بازار کریپتو، که باعث شده بسیاری از ارزهای دیجیتال به بالاترین حد خود رسیده‌اند، در حال افزایش است. قیمت اتریوم تنها در 30 روز گذشته 53 درصد افزایش یافته است و سرمایه‌گذاران را متعجب می‌کند که چقدر می‌تواند به مسیر خود ادامه دهد و آیا می‌تواند راه بیت‌کوین را دنبال کند و به بالاترین سطح تاریخ خود دست یابد.

مارتینز در یک پست شبکه اجتماعی در X، اشاره کرد که قیمت 5000 دلاری در کتاب ها وجود دارد “در حالی که مقاومت کاهش می یابد.” با این حال، یک مانع مهم در 4522-4646 دلار باقی می‌ماند که در آن 600000 آدرس دارای 1.63 میلیون ETH هستند. با وجود این مانع مقاومت، مارتینز معتقد است قیمت 5000 دلاری اجتناب ناپذیر است، در حالی که خاطرنشان می کند که تنها سوال باقی مانده این است که چه زمانی ظاهر می شود.

تحلیلگر این پیش بینی را با استفاده از IntoTheBlock “In/Out of the Money Around Price” انجام داد. متریک، که تعداد دارندگانی که با قیمت فعلی درآمد دارند را ردیابی می کند. جالب توجه است که این معیار نشان داد که 7.64 میلیون اتریوم، که 75.95 درصد از حجم خریداری شده بین 3428 تا 4646 دلار را تشکیل می دهد، با قیمت فعلی درآمد کسب می کند.

اتریوم در زمان نگارش این مقاله پس از یک اصلاح جزئی با قیمت 4058 دلار معامله می شود. رسیدن به بالاترین سطح دو ساله 4084 دلار اگر شتاب صعودی ادامه یابد و اتریوم بتواند هفته را بالای 4175 دلار ببندد، همین امر می تواند راه را هموار کند برای یک حرکت سریع به 4500 دلار و به طور بالقوه از بالاترین قیمت فعلی خود یعنی 4891 دلار عبور می کند تا قیمت جدیدی ایجاد کند.

اقدام فعلی قیمت نشان می‌دهد که اتریوم در حین افزایش قیمت خود به ۴۰۰۰ دلار، حمایتی در حدود ۳۹۵۰ دلار ایجاد کرده است. تا زمانی که این سطح قیمت ادامه داشته باشد، روند صعودی کلی دست نخورده باقی می ماند. اما شکست به زیر 3920 دلار می تواند نشان دهنده اصلاح عمیق تر به 3800 دلار باشد.

افزایش فعالیت بلاک چین در شبکه های لایه 2 فشار آورده است هزینه های گاز به بالاترین حد جدید. در نتیجه، توسعه دهندگان در حال آماده شدن هستند رول در یک Dencun ارتقا، که قرار است دوره جدیدی از هزینه های ارزان تر را آغاز کند. ارتقای Dencun اولین تغییر در کد بلاک چین اتریوم در بیش از یک سال گذشته است.

ETH price trending above $4,000 | Source ETHUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از CNBC، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر