تحلیلگر کریپتو Trend Rider توجه دارندگان کاردانو (ADA) را به پتانسیل توکن کریپتو برای تجربه یک افزایش قیمت قابل توجه به زودی جلب کرده است. بر اساس تحلیل Trend Rider، کاردانو زمانی که این اتفاق بیفتد می تواند تا 3 دلار افزایش یابد.

اگر تاریخ تکرار شود، کاردانو به 3 دلار می رسد

Trend Rider در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست اگر تاریخ تکرار شود، کاردانو ممکن است قبل از اینکه حرکتی سهموی به سمت بالا انجام دهد، در آستانه “آزمون حمایت نهایی” قرار گیرد. او همچنین پیشنهاد کرد که توکن کریپتو می تواند تا 3 دلار افزایش یابد، با توجه به اینکه همین اتفاق در اکتبر 2020 رخ داد، زمانی که قیمت Cardano به 0.10 دلار کاهش یافت و به 3 دلار افزایش یافت پس از آن

این تحلیلگر ارز دیجیتال نیز این را فاش کرد کاردانو در حال حاضر صعودی را تجربه می کرد شاخص قدرت نسبی (RSI) متقاطع و آزمایش مجدد، که می تواند به این معنی باشد که واقعاً برای یک حرکت سهموی دیگر آماده می شود. این متقاطع RSI شاخصی است که “بازارهای صعودی و خرسی را برای ADA کاملاً پیش بینی می کند.”

Source: X

در همین حال، در گذشته پست XTrend Rider توضیح داد که چقدر برای Cardano مهم است که سطح پشتیبانی فعلی خود را حفظ کند. به گفته وی، قیمت ADA “در حال حاضر در سطح بسیار بحرانی قرار دارد و اگر نتواند منطقه پشتیبانی فعلی خود را حفظ کند، ممکن است به سرعت به 0.25 دلار سقوط کند.” با این حال، اگر کاردانو بتواند بالاتر از این سطح حمایت نگه دارد، این می تواند قبل از اینکه به 1 دلار افزایش یابد، این می تواند “پایین دقیق در حال حاضر” باشد.

Trend Rider بیشتر توضیح داد که حرکت بعدی کاردانو “کاملا” به آنچه بیت کوین انجام می دهد بستگی دارد. او پیش‌بینی می‌کند که آلت‌کوین‌هایی مانند کارانو در صورت پرچم‌دار ارز دیجیتال، «جهش هیولایی» را تجربه خواهند کرد. به بالای 65000 دلار می رسد پس از کاهش قیمت فعلی ترند رایدر افزود، اگر قیمت بیت کوین به کاهش خود ادامه دهد، «حالت بازار نزولی» است.

کاردانو برای همیشه در قرمز نخواهد بود

آلن سانتانا، تحلیلگر ارز دیجیتال نوعی خوش بینی را برای دارندگان ADA فراهم کرده است، بیان می کند که توکن کریپتو برای همیشه قرمز نخواهد بود. او این اظهارات را در حالی بیان کرد که اذعان داشت که کاردانو a چشم انداز نزولی، اکنون هفت هفته است که در وضعیت قرمز قرار دارد. با وجود آن، او همچنان نسبت به این موضوع خوش بین است مسیر آینده توکن کریپتو همانطور که او پیش بینی می کند که کاردانو یک “سبز بزرگ” را در “بخش آخر سال 2024 و بیشتر سال 2025” تجربه خواهد کرد.

سانتانا همچنین خاطرنشان کرد که این زمان بسیار خوبی برای انباشته شدن برای کسانی است که قصد دارند از “موج صعودی کامل” لذت ببرند. برای کسانی که به دنبال سرمایه گذاری بلندمدت در ADA هستند، این تحلیلگر ارزهای دیجیتال محدوده قیمتی 0.40 دلار و 0.45 دلار را به عنوان یک “منطقه خرید” خوب معرفی کرد. این همان منطقه قیمتی است که سانتانا داشت قبلا پیش بینی شده بود کاردانو می‌تواند از تلاش خود برای یافتن حمایت صرف نظر کند.

در زمان نگارش این مقاله، کاردانو در حدود 0.45 دلار معامله می شود که تقریباً 2 درصد در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت کاردانو از Tradingview.com

ADa price struggles to hold $0.45 | Source: ADAUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Daily Hodl، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر