فانتوم (FTM) در ابتدا سطح 1 دلار را در ماه مارس بازپس گرفت و انتظارات این بود که سکه به 2 دلار افزایش یابد. اما این قبل از سقوط بازار بود که قیمت‌ها را افزایش داد و فانتوم تقریباً 50 درصد از ارزش خود را در این مدت از دست داد. با این حال، تمام امیدها برای سکه از بین نمی رود، زیرا یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال انتظار بازگشت حرکت صعودی را تا زمانی که شرایط خاصی برآورده می شود، دارد.

Fantom در جستجوی پشتیبانی

MyکریپتوParadise، تحلیلگر کریپتو، به TradingView مراجعه کرد اشتراک گذاری تجزیه و تحلیل آنها در مورد قیمت Fantom و اینکه چگونه می تواند بهبود یابد. پس از کاهش قیمت به 0.56 دلار، آلتکوین شروع به جستجوی پشتیبانی کرد که به عنوان نقطه بازگشتی عمل می کرد و تحلیلگر فاش کرد که آلتکوین در واقع به این حمایت نزدیک می شود.

در حال حاضر، پشتیبانی در 0.5679 دلار قرار دارد، که نقطه ای است که گاوها برای تأیید شکست صعودی باید نگه دارند. پس از رد مقاومت 0.79 دلار، حفظ این نقطه اهمیت بیشتری پیدا کرده است، زیرا قیمت FTM به دنبال “تحرک مجدد” است.

“باید FTM این تحلیلگر کریپتو با تاکید بر اهمیت یافتن حمایت گفت که با موفقیت پشتیبان را پیدا کند و از این سطح جهش کند، به طور بالقوه می تواند یک الگوی پایین دوگانه تشکیل دهد، با خط گردن به عنوان مقاومت در اطراف علامت 0.798 عمل می کند.

در صورت شکست، تحلیلگر انتظار دارد حداقل 100 درصد از اینجا حرکت کند. اولین سطح اصلی برای شکستن آن به سطح 1 دلار، و سپس پس از آن، تحلیلگر کریپتو می بیند که تا زمانی که روند تأیید شود، قیمت تا 1.2 دلار افزایش می یابد.

Source: TradingView.com

FTM می تواند بیشتر خراب شود

از طرف دیگر، تحلیلگر ارزهای دیجیتال سناریویی را نیز شناسایی می کند که در آن قیمت Fantom می تواند به سقوط خود ادامه دهد. در صورتی که آلت کوین قادر به یافتن پشتیبانی بالای 0.56 دلار نیست و در عوض از آن عبور می کند، حمام خون می تواند ادامه یابد.

ادامه نزولی که تحلیلگر در شرایطی مانند این مشاهده می کند، در نهایت قیمت را به زیر 0.5 دلار می رساند. حمایت از قیمت FTM سپس در ناحیه OB بعدی صعودی قرار دارد که تحلیلگر ارز دیجیتال آن را حدود 0.449 دلار تشخیص می دهد.

این تحلیلگر گفت: “بازیابی حمایت در 0.568 برای FTM برای حفظ شتاب صعودی خود بسیار مهم است.” “اگر FTM حتی پس از رسیدن به منطقه OB صعودی نتواند جهش کند، نشان دهنده یک بی اعتباری صعودی است که نشان دهنده ادامه روند نزولی است.”

در حال حاضر، قیمت فانتوم روند بالاتر از حمایت 0.6641 دلار است. با این حال، در روز گذشته با کاهش 10 درصدی در هفته گذشته، 3 درصد کاهش داشته است.

نمودار قیمت فانتوم از Tradingview.com

FTM price continues to recover | Source: FTMUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Analytics Insight، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر