سانتیاگو سانتوس، تحلیلگر ارز دیجیتال اخیراً تشابهاتی را بین این دو ترسیم کرده است شبکه های سولانا و اتریوم. به عنوان بخشی از تحلیل خود، سانتوس این را پیشنهاد کرد سولانا برتری داشت اتریوم، چیزی که به اعتقاد او می تواند باعث شود که اولی به زودی به دومی برسد.

اجرای اخیر Solana شبیه به ICO Boom اتریوم است

سانتوس در X (توئیتر سابق) ذکر شده است پست سولانا “در حال گذراندن آنچه اتریوم در طول رونق ICO انجام داد” است. با این حال، برخلاف آن زمان، زمانی که فقط کاغذهای سفید بود، سولانا برنامه هایی دارد که استفاده و رشد معنی داری را مشاهده می کند، تحلیلگر بیشتر ادعا کرد. این یکی از دلایلی است که سانتوس بر این باور است که سولانا “سریعتر از آن چیزی که اکثر تصور می کنند به اتریوم همگرا می شود.”

این تحلیلگر ارز دیجیتال به این موضوع اشاره داشت اجرای اخیر سولانا، با فعالیت های زیادی در شبکه. بخشی از این فعالیت به برنامه ها و پروتکل های در حال ساخت در شبکه سولانا اختصاص یافته است. به ویژه، مبادله غیرمتمرکز (DEX) مشتری توجه زیادی را به سولانا جلب کرده است و حتی اخیراً در حجم معاملات روزانه از Uniswap اتریوم پیشی گرفته است.

از سوی دیگر، اتریوم در اوج رونق ICO (ارائه اولیه سکه) سر و صدای قابل توجهی ایجاد کرده است و پروژه‌های زیادی در آن زمان شبکه را درگیر کرده بودند. قابل توجه است که چشم‌انداز مالی غیرمتمرکز اتریوم (DeFi) اتفاقاً به شبکه یک برتری بخشید، که عاملی مؤثر در ظهور ETH برای تبدیل شدن به دومین توکن ارز دیجیتال بزرگ است.

نظر اخیر سانتوس بازتاب این باور رو به رشد در جامعه ارز دیجیتال است که سولانا ممکن است واقعاً به اندازه کافی برای جای اتریوم را بگیرید به عنوان پادشاه DeFi. روایاتی که به نفع سولانا ادامه داده اند عبارتند از سرعت و مقرون به صرفه بودن.

پس از پست سانتوس، یکی دیگر از کاربران X اشاره کرد که میزان پذیرش سولانا با توجه به اینکه کاربران مجبور نیستند نگران هزینه های بالا باشند، احتمالاً بالاتر از اتریوم خواهد بود.

SOL price loses footing above $100 | Source: SOLUSD on Tradingview.com

سولانا به زودی به 150 دلار می رسد؟

را فعالیت قابل توجه اعتقاد بر این است که در شبکه Solana یکی از کاتالیزورهایی است که می تواند قیمت SOL را به 150 دلار برساند. چند تحلیلگر همچنان به برجسته کردن آن سطح قیمت به عنوان توقف مهم بعدی برای توکن کریپتو ادامه داده اند. علاوه بر این، مشتری است روی airdrop تنظیم کنید توکن های JUP آن در 31 ژانویه.

این رویداد بسیار مورد انتظار باعث می شود که پول جدید به اکوسیستم سولانا سرازیر شود و قیمت SOL احتمالاً تحت تأثیر این هجمه نقدینگی قرار خواهد گرفت. فراتر از مشتری، سایر پروژه های DeFi on Solana در حال ایجاد موج هستند و این پروژه ها همچنین می توانند توکن های بومی خود را در مقطعی از سال راه اندازی کنند.

در زمان نگارش این مقاله، SOL با قیمتی بیش از 100 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

تصویر برجسته از The Block، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر