لارک دیویس، تحلیلگر و معامله گر معروف ارزهای دیجیتال، چندین تحول مهم را در بیت کوین اکوسیستمی که می تواند یک چرخه گاو نر شدیدتر از آنچه در ابتدا پیش بینی می شد، ایجاد کند. دیویس چشم انداز به بررسی تغییرات انقلابی در اکوسیستم بیت کوین، مانند پذیرش سازمانی و جهانی، که پتانسیل شتاب بخشیدن به بازار صعودی فعلی را دارد، می پردازد.

به گفته این تحلیلگر، شوک بزرگی به عرضه بیت کوین وارد خواهد شد. این نتیجه این است که ماینرها در حال حاضر می توانند فقط 450 بیت کوین در روز تولید کنند، زیرا اخیراً به نتیجه رسیده است. نصف شدن بیت کوین رویدادی که پاداش ماینرها را به نصف کاهش داد.

ETF های بیت کوین نقطه ای در آستانه کاتالیز کردن قیمت ها هستند

آخرین کشوری که ETF های Spot Bitcoin را تایید کرده، هنگ کنگ است. دو هفته پیش، کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ تاییدیه ای را برای آن صادر کرد ETF های BTC Spot به چندین مدیر دارایی پیشرو، در نتیجه شهر را به عنوان مرکز اصلی این محصولات قرار می دهد. با توجه به تأثیر قبلی وجوهی که بیت کوین را به بالاترین حد خود می رساند، تأیید محصولات در هنگ کنگ می تواند باعث افزایش ارزش دارایی دیگر شود.

اقدام هنگ کنگ برای تایید محصولات ETF نقطه ای، که از امروز شروع به تجارت کرده اند، سایر کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی، ژاپن و سنگاپور را ترغیب کرده است که همین کار را انجام دهند. از سوی دیگر، بورس اوراق بهادار استرالیا در حال حاضر در آستانه پذیرش وجوه در طول سال است.

در نتیجه این تحولات، موسسات از سراسر جهان برای سهمی از بازار بیت کوین رقابت می کنند. این می تواند باعث پذیرش بسیار گسترده تر BTC شود و در نتیجه بر قیمت ها تأثیر قابل توجهی بگذارد.

دیویس تاکید کرد که در حال حاضر در دسترس بودن بیت کوین در همه صرافی ها به پایین ترین حد خود رسیده است و میزهای فرابورس در حال کاهش هستند. به همین دلیل، متخصص ارزهای دیجیتال معتقد است که این چرخه صعودی فعلی بسیار دیوانه‌کننده‌تر از پیش‌بینی‌ها خواهد بود.

قیمت بیت کوین همچنان به مبارزه ادامه می دهد

با وجود تسویه وجوه در هنگ کنگ، بیت کوین هنوز شاهد تغییرات عمده قیمتی نبوده است، زیرا همچنان بین 61,000 تا 66,000 دلار مبارزه می کند. با توجه به این موضوع، بسیاری از تحلیلگران کاهش بیشتر قیمت در هفته های آینده را پیش بینی می کنند.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت 61322 دلار معامله می شود که نشان دهنده کاهش 1.60 درصدی در 24 ساعت گذشته است. حجم معاملات آن 41 درصد افزایش یافته است، اما ارزش بازار آن در روز گذشته بیش از 1 درصد کاهش یافته است.

معامله بیت کوین با قیمت 61048 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر