Terra (LUNA) با توجه به رکودی که سکه کمی بیش از یک هفته پیش تجربه کرد، بازگشت قابل توجهی داشته است.

بازار گسترده تر نیز قدرت خود را به دست آورده است که ثابت کرده است برای آلت کوین های این صنعت مفید است. بیت کوین و اتریوم بالاتر از سطح قیمتی فوری خود ثابت مانده اند. سکه های برجسته در زمان نگارش این مقاله چشم به سقف قیمت های بعدی داشتند.

طی 24 ساعت گذشته، سکه بیش از 4 درصد افزایش یافت و در مدت یک هفته، ترا 13 درصد سود را به ارمغان آورد. در میان ده سکه برتر، Terra (LUNA) یکی از بالاترین سودها باقی مانده است.

ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز 2.04 تریلیون دلار بود و طی روز گذشته 1.3 درصد افزایش داشته است.

تجزیه و تحلیل قیمت Terra (LUNA): نمودار چهار ساعته

Terra مرز قیمت 100 دلار را در نمودار چهار ساعته داشت. منبع تصویر: LUNA/USD در TradingView

گاوهای ترا دوباره قدرت یافته اند و قیمت ها در مرز 100 دلار بود. در زمان نگارش این مقاله، Terra 99.27 دلار ارزش داشت. علامت مقاومت فوری برای سکه پس از عبور از مرز 100 دلار، 106 دلار خواهد بود.

سطح حمایت برای سکه در 91.82 دلار قرار گرفت و نتوانست ادامه دهد که در آن پر شدن سکه به 83.81 دلار سقوط کرد. قیمت سکه در یک کانال صعودی به سمت بالا مشاهده شد. با توجه به اینکه چگونه سکه طی هفته گذشته سودی دو رقمی به دست آورده است، یک عقب نشینی قیمت می تواند در نمودارها باشد.

حجم ترا به رنگ سبز بسته می شود که نشان می دهد سکه شاهد صعودی است. یک نوار کوچک نشان می دهد که سکه حجم فروش بالایی را تجربه نکرده است و همچنین مردم به HODL ادامه داده اند.

مطلب پیشنهادی | Conquering Terrain: Terra’s Stablecoin UST اکنون سومین ارز دیجیتال بزرگ است

تحلیل فنی

کره زمین
Terra شرایط فروش بیش از حد را در نمودار چهار ساعته تجربه می کند. منبع تصویر: LUNA/USD در TradingView

Terra در زمان نگارش این مقاله 99.27 دلار قیمت داشت. پس از بهبود قابل توجهی در طی یک هفته، به نظر می رسد خریداران اعتماد به دارایی را دوباره به دست آورده اند. در شاخص قدرت نسبی، سکه بهبود شدیدی را نشان داد.

این اندیکاتور بالای نیم خط، نزدیک به علامت 80 دیده شد. این قرائت به این معنی بود که خریداران در بازار زیاده روی کردند. دارایی در زمان نگارش بیش از حد خرید شده بود. این احتمال وجود دارد که اگر سکه برای مدتی بیشتر در منطقه اشباع خرید باقی بماند، احتمال اصلاح قیمت وجود دارد.

مطالب مرتبط | در داخل ذخایر 2.38 میلیارد دلاری Terra، چه چیزی ترکیب را ایجاد کرد؟

کره زمین

Terra has picked up bullish momentum on the four-hour chart | Source: LUNA/USD on TradingView.com

Terra در مرز مقاومت قیمتی فوری خود بود، با این حال، سکه از 100 دلار برای یک هفته یا بیشتر رد شد. حرکت قیمت سکه همانطور که در MACD مشاهده شد کاملاً صعودی بود. این نشانگر در زمان نگارش این مقاله دچار یک متقاطع صعودی شد و نوارهای سبز رنگی را نشان داد.

شاخص حرکت جهتی حرکت قیمت را نشان می دهد و حرکت مثبت قیمت را در نمودار چهار ساعته نشان می دهد. شاخص جهت متوسط ​​(ADX) نیز بالاتر از علامت 25 مشاهده شد که نشانه قدرت بازار و حرکت صعودی است.

مطابق با سایر اندیکاتورها، Terra ممکن است قیمت 106 دلار را در جلسات معاملاتی فوری هدف قرار دهد که به معنای افزایش 7 درصدی برای سکه است.

Featured image from UnSplash, Charts from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر