ترس از فروش اتریوم با انتقال 60 میلیون دلار اتریوم اتریوم به یک صرافی افزایش می یابد.

اتر در بازه‌های زمانی کوتاه‌تر، خطر تبدیل بیش از حد خرید را به همراه دارد، و همچنین با آزمایش مجدد سطح مقاومت بحرانی، منجر به فروش می‌شود.

توکن بومی اتریوم اتر (ETH) بیش از 5 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح روزانه خود به بالای 1930 دلار در 30 می رسید.

58.7K اتر در ماه می به FTX منتقل شد

در 30 مه، آدرس اتر که ظاهراً با Three Arrow Capital مرتبط است – یک صندوق سرمایه گذاری ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور، 32000 ETH به ارزش 60 میلیون دلار را در عرض یک ساعت به صورت زنجیره ای به صرافی ارز دیجیتال FTX ارسال کرد. داده ها را نشان می دهد.

انتقال انبوه، که پس از سپرده گذاری 26700 ETH صندوق به همان صرافی در اوایل ماه مه انجام شد، این ظن را ایجاد کرد که این صندوق ذخیره اتر را تخلیه خواهد کرد. این در درجه اول به این دلیل است که، در تئوری، سرمایه گذاران ارز دیجیتال را تنها زمانی به کیف پول صرافی خود منتقل می کنند که بخواهند آنها را برای دارایی های دیگر بفروشند.

با این وجود، بر اساس داده‌های زنجیره‌ای که توسط Glassnode ردیابی شده‌اند، تعداد اتر که توسط صرافی‌ها نگهداری می‌شود، در ماه مه به کاهش ادامه داد.

در تعادل ETH در تمام صرافی های ارز دیجیتال از 20.45 میلیون به 20.38 میلیون ماه تا به امروز (MTD) کاهش یافته است، که نشان می دهد سرمایه گذاران سرمایه گذاری های خود را برای بلند مدت نگه می دارند.

موجودی اتریوم در صرافی ها منبع: Glassnode

بازگشت ETH ضعیف می شود

همانطور که در زیر نشان داده شده است، انتقال اتر عظیم Three Arrow به FTX همزمان با آزمایش ETH یک سطح مقاومت تبدیل شده به پشتیبانی بحرانی نزدیک به 1920 دلار برای شکست است.

نمودار قیمت چهار ساعته ETH/USD. منبع: TradingView

به طور همزمان، شاخص قدرت نسبی اتر نزدیک به آستانه 70 “بیش از حد خرید” است که به عنوان یک قاعده در تحلیل تکنیکال تمایل به پیش از فروش دارد. به عبارت دیگر، اتریوم می‌تواند در روزهای آینده حدود 1920 دلار تثبیت شود و سپس به حمایت خط روند صعودی خود نزدیک به 1850 دلار برگردد.

مربوط: ‘سیگنال صعودی مگا” یا “شکست واقعی؟” 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

برعکس، حرکت قاطعانه به بالای سطح 1920 دلار، همراه با افزایش حجم معاملات، می‌تواند باعث ایجاد یک راه‌اندازی صعودی بلندمدت شود که توسط «وولف»، یک تحلیلگر مستعار بازار، به اشتراک گذاشته شده است.

نمودار قیمت هفتگی ETH/USD. منبع: Wolf/TradingView

این راه‌اندازی سطوح حدود 1820 دلار را به‌عنوان حمایت در محدوده‌ای به اصطلاح انباشته به نمایش می‌گذارد، در طرف دیگر، 4000 دلار به عنوان مقاومت عمل می‌کند. ولف خاطرنشان کرد که قیمت ممکن است «چند ماه پس از ادغام» به 4000 دلار افزایش یابد، یک ارتقاء مورد انتظار که اتریوم را به پروتکل اثبات سهام تبدیل می‌کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس