چرا این خانم های ترک جوان جرأت می کنند بدون انجام هیچ تحقیقی در مورد موضوع پیچیده ای مانند ارزهای دیجیتال صحبت کنند؟ در ویدیوی زیر، آنا کاسپاریان و فرانچسکا فیورنتینی مقاله‌ای در نیویورک تایمز را خواندند که آن را به عنوان واقعیت تفسیر می‌کرد، در حالی که احمقانه‌ترین تفسیری را که می‌توانید تصور کنید ارائه می‌کردند. بدتر از همه، آنها سعی می کنند طعنه آمیز و شوخ طبع باشند و در آن نیز به طور کامل شکست می خورند.

مطالب مرتبط | رئیس SEC می‌گوید که کریپتو اگر بخواهد زنده بماند، به مقررات نیاز دارد

تز اصلی آنها این است که لابی‌گران کریپتو بر لوایح و قوانین تأثیر می‌گذارند و در عین حال سعی می‌کنند صنعت را بی‌نظم نگه دارند. این چیزی است که اتفاق می افتد؟ آیا آن تز با خودش تناقض ندارد؟ اجازه دهید نکات زنان ترک جوان را یکی یکی مرور کنیم تا ببینیم آیا می توانیم آنها را بهتر درک کنیم. اما ابتدا ویدیو:

ترک های جوان فکر می کنند چه می گویند؟

بیان ایده های منسجم در حین ضبط زنده سخت است. بنابراین، برای سست کردن خانم های ترک جوان، بیایید با متن شروع کنیم. جعبه اطلاعات YouTube به صورت زیر شروع می شود:

لابی‌ها و لابی‌های ارز دیجیتال در مبارزه خود برای سود بردن از لایحه‌هایی که با قانون‌گذاران ایالتی تهیه شده‌اند تا بازار ارزهای ارز دیجیتال‌شده را عاری از مقررات نگه دارند، به دست می‌آورند، که منجر به افزایش سود برای مدیران و لابی‌های کریپتو می‌شود.»

اگر لایحه ای تصویب شود، این مقررات است. آیا این همان چیزی نیست که آن لابی ها به آن فشار می آورند؟ مقررات؟ همچنین آیا همه در ایالات متحده به دنبال افزایش سود نیستند؟ به نظر می‌رسد که ترک‌های جوان نسبت به لابی‌گرانی اعتراض می‌کنند که قوانین را دیکته می‌کنند، اما این قاب‌بندی باعث افزایش صدای خشم نمی‌شود.

بعداً، جعبه اطلاعات می گوید:

فلوریدا جدیدترین ایالتی است که قوانین دوستدار ارز دیجیتال را تصویب کرده است زیرا این ایالت اخیرا قانونی را امضا کرده است که تجارت و نگهداری ارزهای ارز دیجیتال شده در ایالت را در تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری به صنعت فلوریدا آسان‌تر می‌کند.

مشکل اینجا دقیقا چیست؟ مناطق در سراسر جهان در حال اجرای این بازی آربیتراژ جغرافیایی هستند. آیا غیرقانونی است؟ نه

جعبه اطلاعات با موارد زیر بسته می شود:

در سراسر کشور، مدیران و لابی‌گران ارزهای دیجیتال به تهیه پیش‌نویس لایحه‌هایی کمک می‌کنند تا به نفع صنعت در حال رشد باشد، سپس قانون‌گذاران را تحت فشار قرار می‌دهند تا قبل از حرکت سریع به سمت سود بردن از پیروزی‌های قانون‌گذاری، این قوانین سفارشی را اتخاذ کنند.»

بله، این کاری است که لابی‌ها انجام می‌دهند. هر صنعتی زیر نور خورشید در تلاش است تا بر مقررات به نفع خود تأثیر بگذارد. آیا این درست است؟ شاید نه، اما به اندازه نان رایج است. افراد ارز دیجیتال لابی ایجاد نکردند.

آنا و فرانچسکا فکر می کنند چه می گویند؟

روسای ترک های جوان با قرار دادن این زنان در این موقعیت، آنها را کثیف کردند. به نظر می رسد که آنها بدون ارائه هیچ آموزشی، یک قطعه موفق در مورد یکی از پیچیده ترین موضوعات اطراف سفارش داده اند. آیا روسای ترک‌های جوان خود آموزش دیده‌اند؟ چون به نظر می رسد که آنها هم مثل خانم ها گیج شده اند.

ویدئو با بیان این تز گیج کننده توسط آنا شروع می شود، لابیست های ارز دیجیتال در حال تهیه پیش نویس قوانینی هستند تا مطمئن شوند که صنعت بی نظم باقی می ماند؟ اگر آنها در حال تدوین قوانین هستند، به دنبال تنظیم مقررات هستند، اما خوب. سپس، او با بیان اینکه این فقط یک کمیسیون مطالعاتی است، از فرمان اجرایی معروف جو بایدن انتقاد می کند. خب، این موضوع پیچیده ای است و ترک های جوان می توانند از سفارش دادن مطالعات خود بهره ببرند.

سپس آنا می گوید که قوانین به هر ایالت واگذار می شود. آیا ایالات متحده یک جمهوری فدرال قانون اساسی نیست؟ فدرال به این معناست که ایالت ها دارای حاکمیت هستند. پس از آن، کارت عنوان وحشتناک «Tales From The Crypt-o» می آید، که در آن از یک توییت از یک مالک NFT که هک شده بود استفاده می کنند تا به نوعی مدرکی مبنی بر ترسناک و خائنانه بودن فضای کریپتو داشته باشند.

سپس، نیویورک تایمز آنچه را که ترک‌های جوان نتوانستند انجام دهند، بیان می‌کند. طبق آن، قانونی که در فلوریدا ارائه شده است، «تهدید از قانون با هدف جلوگیری از پولشویی» را حذف می کند. بنابراین، چیزی که آنها در واقع با آن مخالف هستند این است که صنعت کریپتو در حال خلاص شدن از شر قوانین AML است؟ بنابراین، آنها چندان موفق نیستند، زیرا، تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، هر صرافی در ایالات متحده دارای رویه های AML است.

ETH price chart on FTX | Source: ETH/USD on TradingView.com

ترک‌های جوان فکر می‌کنند که ارزهای دیجیتال برای مجرمان خوب هستند

نوبت فرانچسکا است، و با فصاحت یک پادکستری که اولین بار است، می گوید که ارزهای ارز دیجیتال شده راهی جدید برای «فساد»، «دزدیدن پولی که مال شما نیست» و «پرداخت پول به نوجوانان 17 ساله است. رابطه ی جنسی.” یک مطالعه ده دقیقه ای روی ارزهای دیجیتال به ترک های جوان می گفت که بلاک چین یک دفتر کل غیرقابل تغییر است. هیچ وسیله بدتری برای تامین مالی جنایاتی که فرانچسکا توصیف می کند وجود ندارد.

سپس، آنا اصرار دارد که موسسات مالی باید تنظیم شوند. این دقیقاً همان چیزی است که در حال بحث است، اما خوب. سپس، او می گوید: «شما باید محافظت بخواهید. شما باید اطمینان حاصل کنید که ارزهای دیجیتال برای پولشویی استفاده نمی شوند. عالی است، اما مردم همچنین باید بخواهند که بانک ها برای پولشویی مورد استفاده قرار نگیرند، و آنها هم چنین چیزی را دریافت نمی کنند. تنها راه جلوگیری از پولشویی این است که مقامات مالی کار خود را انجام دهند و جلوی آن را بگیرند. شهروندان عادی نباید رنج بکشند.

مطالب مرتبط | مرکز تجارت جهانی دبی برای تبدیل شدن به مرکز ارز دیجیتال برای مقررات

نزدیک به پایان، فرانچسکا کل صنعت را به عنوان یک کلاهبرداری یا کلاهبرداری آهسته توصیف می کند. به عنوان یک عقیده متضاد، ما ممکن است این صنعت را به عنوان هیجان انگیزترین توسعه در امور مالی و به عنوان یک نیروی کارآفرینی که جان انسان ها را در سراسر جهان نجات می دهد، معرفی کنیم. سپس، فرانچسکا پیش‌بینی می‌کند که در چند سال آینده، ما غرق فیلم‌های مستند در مورد موارد مختلفی می‌شویم که در آن افراد پول از دست داده‌اند. او ممکن است در مورد آن درست باشد. پول زیادی در میان است و شهروند عادی به اندازه ترک های جوان ناآگاه است.

خودتان تحقیق کنید و مطالعات خود را سفارش دهید تا قربانی نشوید. مانند بازارهای مالی سنتی، قوانین از شما در برابر کلاهبرداری محافظت نمی کنند. اطلاعات و بررسی لازم خواهد بود.

Featured Image: Ana and Francesca, screenshot from the video | Charts by TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر