تسلا پرداخت‌های Dogecoin را برای کالا راه‌اندازی می‌کند، اما یک مشکل وجود دارد

تسلا شروع به پذیرش پرداخت های Dogecoin برای کالاهای شرکت می کند. با این حال، این شرکت بیان می کند که آنها برای خریدهای DOGE بازپرداختی صادر نمی کنند.

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا اعلام کرد که تسلا اکنون Dogecoin را می پذیرد (DOGE) به عنوان پرداخت کالای شرکت. محصولات واجد شرایط DOGE در فروشگاه تسلا را می توان با ارسال DOGE به کیف پول Dogecoin تسلا خریداری کرد.

در حالی که DOGE را می پذیرد، این شرکت همچنین تصریح کرد که آنها هیچ ارز دیجیتال دیگری را نمی پذیرند. شرکت ایالت ها که نمی تواند دارایی های دیگر را به جز DOGE در وب سایت خود شناسایی کند. این تجارت به مشتریان می گوید که “دارایی های دیجیتال غیر Dogecoin ارسال شده به تسلا به خریدار بازگردانده نمی شود.”

علاوه بر این، اقلام خریداری شده با DOGE “قابل بازگشت، تعویض یا لغو نیستند.” تسلا تمام فروش های انجام شده از طریق DOGE را نهایی می داند و نمی تواند با پول نقد مبادله شود.

بیلی مارکوس، خالق Dogecoin، فوراً به این اطلاعیه پاسخ داد و جامعه Dogecoin را جمع کرد. مارکوس، “بسیار خوب جامعه Dogecoin، شما می دانید چه کاری باید انجام دهید.” توییت کرد.

جامعه به سرعت پاسخ می دهد. برخی توییت کردند که قبلاً اقلامی را با استفاده از DOGE خریداری کرده‌اند. تنها چند دقیقه پس از اعلام، کاربر توییتر Dogecoin_GER در حال حاضر ارسال شده یک اسکرین شات از سفارش آنلاین او که می گوید «تسلا تکیلا در راه آلمان!»

مربوط: خالق Dogecoin از موزیلا به دلیل توقف کمک های مالی ارزهای دیجیتال انتقاد می کند

یک ماه پیش، تسلا تأیید کرد که آنها این کار را انجام خواهند داد شروع به پذیرش DOGE کنید برای کالا این اعلام منجر به افزایش 25 درصدی قیمت برای میم کوین در آن زمان شد. امروز، تنها چند ساعت پس از اجرای پرداخت‌های DOGE، قیمت دارایی افزایش 18.63 درصدی را نشان می‌دهد.

در ماه دسامبر، میلیاردر افکار خود را بیان کرد در مورد مقایسه DOGE با بیت کوین. به گفته ماسک، “حتی اگر به عنوان یک شوخی احمقانه ایجاد شد، Dogecoin برای تراکنش ها مناسب تر است.” او اظهار داشت که DOGE اندکی تورم‌زا است و این افراد را تشویق می‌کند که آن را به جای استفاده از آن به عنوان ذخیره‌ای از ارزش، خرج کنند.

در همین حال، تسلا ممکن است تنها شرکتی نباشد که اجرای پرداخت های کریپتو را در سال جاری آغاز کرده است. نظرسنجی انجام شده توسط ویزا نشان می دهد که شرکت های کوچک و متوسط ​​نیز تنظیم شده اند برای اتخاذ پرداخت های ارز دیجیتال شده در سال 2022

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس