تعداد افزایش می‌یابد: گزارش Coinbase می‌گوید یک سوم بریتانیایی‌ها ارز دیجیتال خریده‌اند

گزارش کوالتریکس که توسط کوین‌بیس انجام شده است نشان می‌دهد که تعداد بریتانیایی‌هایی که کریپتو خریداری کرده‌اند، از اکتبر ۲۰۲۱، ۴ درصد به ۳۳ درصد افزایش یافته است.

بیت کوین (بیت کوین) فناوری افزایش تعداد، پذیرش کریپتو در بریتانیا را تقویت می کند. بر اساس یک تحقیق Coinbase که توسط Qualtrics انجام شده است، تعداد بیشتری از بریتانیایی ها در حال خرید ارزهای دیجیتال هستند.

نکات مهم نشان می دهد که 33 درصد از مردم بریتانیا دارای ارز دیجیتال هستند که این رقم در اکتبر 2021 29 درصد بود. به علاوه، بیش از نیمی یا 61 درصد از افراد مورد بررسی قصد دارند دارایی خود را در 12 ماه آینده افزایش دهند.

این گزارش همچنین تاکید می‌کند که بیت‌کوین پادشاه ارزهای دیجیتال در میان مصرف‌کنندگان بریتانیایی است، زیرا رایج‌ترین ارز دیجیتال متعلق به آن است. اتریوم (ETH) توسط 52٪ از افراد مورد بررسی با Dogecoin (DOGE) و بایننس کوین (BNB) به ترتیب 34 درصد و 33 درصد.

این بازار خرده فروشی نیست که به ارزهای دیجیتال علاقه مند است: به نظر می رسد خزانه داری اعلیحضرت نیز در حال ماندن است. با وجود کاهش قیمت بیت کوین. تصمیم وزارت خزانه داری HM برای ایجاد NFT سلطنتی تا تابستان در آوریل توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد، در میان بحث مقررات پیرامون استیبل کوین در بریتانیا

یکی از سخنگویان کوین‌بیس به کوین‌تلگراف گفت که جمعیت ۶۷ میلیون بریتانیایی یک «مرکز اروپایی پیشرو برای سرمایه‌گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال» ایجاد می‌کند، که نشان می‌دهد تعداد افرادی که با این دارایی‌ها درگیر هستند، رو به رشد است.

“کار بررسی اخیر نشان می دهد که روند پذیرش ممکن است ادامه یابد، با بسیاری از جاه طلبی های مشترک برای گسترش اندازه و تنوع پرتفوی آنها.”

سخنگو با اضافه کردن یک یادداشت احتیاطی، پیشنهاد کرد که “روشن است که کار بیشتری برای تقویت درک و آگاهی از این دارایی ها باید انجام شود.”

مربوط: Home sweet hodl: چگونه یک بیت کوین از بیت کوین برای خرید خانه برای مادرش استفاده کرد

یک کارمند باتجربه اداره رفتار مالی (FCA) اخیراً پستی را در بخش دارایی های دیجیتال به عهده گرفته است. به منظور حمایت از “چشم انداز دولت برای ارزهای دیجیتال”.

کوین تلگراف تجزیه و تحلیلی از تغییرات در چشم انداز مالی و ارزهای دیجیتال بریتانیا با توجه به تغییرات اخیر گردآوری کرده است. به موضع ارزهای دیجیتال FCA.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس