تعداد پروژه های ساخته شده بر روی شبکه ADA از 1000 فراتر رفت

  • تعداد پروژه ها در شبکه کاردانو از 1000 فراتر رفته است.
  • تفکیک نوع پروژه های در حال ساخت در شبکه کاردانو نشان می دهد که 40.4 درصد از این پروژه های ساخته شده در شبکه، مجموعه های NFT هستند.
  • ADA با وجود تمام اتفاقاتی که در اکوسیستم آن می افتد، هنوز در قلمروی بیش از حد فروش است.

شبکه Cardano به پیشرفت خود ادامه می دهد و اکنون از یک نقطه عطف بزرگ فراتر رفته است که تعداد پروژه های ساخته شده در شبکه Cardano است.

اخیراً تعداد پروژه هایی که در شبکه کاردانو ساخته شده اند از 1000 فراتر رفته است. این تعداد اکنون به 1003 رسیده است.

تفکیک نوع پروژه های در حال ساخت در شبکه کاردانو نشان می دهد که 40.4 درصد از این پروژه های ساخته شده در شبکه، مجموعه های NFT هستند که بالاترین درصد خرابی را دارد.

تفکیک پروژه های در حال ساخت در شبکه ADA (منبع: توییتر)
تفکیک پروژه های در حال ساخت در شبکه ADA (منبع: توییتر)

پروژه با بالاترین درصد بعدی، پروژه های اجتماعی و اجتماعی است که 6.0٪ از 1003 پروژه در شبکه را شامل می شود.

ADA هنوز در قلمروی بیش از حد فروش است (منبع:TradingView)
ADA هنوز در قلمروی بیش از حد فروش است (منبع:TradingView)

با نگاهی به مشخصات فنی ADA، این توکن همچنان در قلمرو فروش بیش از حد است و قیمت آن توسط خرس‌ها با تداوم بازار نزولی ادامه دارد. قیمت ADA نیز از زمانی که در حدود 2.55 دلار به اوج خود رسید، در حال کاهش بوده است.

با وجود کاهش قیمت و بازار نزولی کریپتو، کاردانو به یک پلتفرم محبوب برای توسعه دهندگان بلاک چین تبدیل می‌شود، زیرا این تیم به سرعت نوآوری دارد و هدف آن تبدیل شبکه به سریع‌ترین و کارآمدترین شبکه در فضای کریپتو است.

این تیم همچنین قصد دارد در ماه های آینده تعدادی ارتقاء را اجرا کند که باعث افزایش توان عملیاتی شبکه می شود که نرخ پردازش تراکنش است. این باعث می شود آن شبکه حتی سریعتر شود.

شاید یکی از بزرگترین ارتقاهایی که در راه است Vasil Hard Fork باشد. کاردانو (ADA) سرمایه گذاران و جامعه گسترده تر ارزهای دیجیتال مشتاقانه منتظر رویداد هارد فورک هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر