پولکادوت امروز احساسات منفی را در نمودار نشان داده است. طی سه ماه گذشته، سکه همچنان قیمت های خود را بالای 14.40 دلار نگه داشته است. در زمان انتشار امروز، DOT بسیار نزدیک به آن سطح معامله می شد.

این پس از آن صورت می گیرد که پولکادوت در هفته سوم ماه گذشته افزایش قیمت را به 19 دلار ثبت کرده بود. گاوها تلاش زیادی کرده بودند تا از قیمت ها در سطح حمایت قیمت 16 دلار دفاع کنند. DOT در حال کاهش است و از آن زمان متوقف نشده است.

قیمت‌های دارایی سعی کردند بالاتر از خط حمایتی فوق‌الذکر معامله شوند و سعی کردند قیمت را به سمت شمال سوق دهند، اما به نظر می‌رسد در حال حاضر هدف گذاری برای 24 دلار برای سکه دور از ذهن باشد.

از آنجایی که قیمت ها در هفته گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، علاقه خریداران به سکه نیز کاهش یافته است و این موضوع بر تز نزولی سکه افزوده است.

تحلیل قیمت پولکادوت: نمودار چهار ساعته

پولکادوت در نمودار چهار ساعته با قیمت 14.64 دلار معامله می شود. منبع تصویر: DOT/USD در TradingView

پولکادوت به خط حمایت 14 دلار نزدیک شده است زیرا سکه در زمان نگارش این مقاله 14.64 دلار قیمت داشت. سکه در سه ماه گذشته توانسته بود قیمت ها را بالای سطح حمایت 14 دلار نگه دارد، اما در حال حاضر، DOT در آستانه عبور از خط حمایت بود.

این امر همچنین حکایت از کاهش قدرت خرید دارد و باعث شده قیمت ها به سمت جنوب حرکت کنند. حجم دارایی های مبادله شده به رنگ قرمز دیده می شد و میله بلندتر از قبلی بود که می تواند به معنای افزایش فشار فروش باشد.

DOT در یک سطح قیمتی پایین سه ماهه معامله می‌شود و سقوط از این سطح به معنای آن است که نزدیک به علامت قیمت 13.70 دلار معامله می‌شود. در صورت برگشت قیمت، مقاومت فوری سکه روی 15.40 دلار و سپس 16.68 دلار بود.

مطالب مرتبط | Polkadot، بنیانگذاران Vechain تعهد بیش از 10 میلیون دلار ارز دیجیتال را به اوکراین می دهند

تحلیل فنی

پولکادوت
پولکادوت کاهش قدرت خرید را در نمودار چهار ساعته نشان می دهد. منبع تصویر: DOT/USD در TradingView

قیمت سکه زیر 20-SMA معامله شد که نشان دهنده افزایش فروشندگان در بازار بود. خریداران در بازار حرکت خود را از دست داده اند و فروشندگان مسئول افزایش قیمت ها بودند. مطابق با همین قرائت، شاخص قدرت نسبی در یک لغزش نزولی ادامه یافت.

خریداران از بازار خارج شده بودند، زیرا سکه در حال نزدیک شدن به محدوده فروش بیش از حد بود. افزایش قدرت خرید می تواند به افزایش قیمت ها به بالای 20-SMA و 50-SMA کمک کند، همانطور که در هفته سوم آوریل مشاهده شد. طی 24 ساعت گذشته، DOT 2 درصد از ارزش بازار خود را از دست داد و در هفته گذشته، سکه 16.2 درصد افت را ثبت کرد.

پولکادوت
پولکادوت کاهش نوسان قیمت را در نمودار چهار ساعته نشان می دهد. منبع تصویر: DOT/USD در TradingView

MACD که مسئول تعیین روند قیمت است، میله‌های سیگنال سبز رنگ را در نمودار به تصویر کشیده بود که انتظار داشت قیمت‌ها یک نوسان رو به بالا داشته باشند، اما با کاهش قیمت‌ها، میله‌های سیگنال سبز قدرت خود را از دست دادند. این نشان دهنده تغییر در حرکت قیمت است و می تواند به معنای ادامه نزول برای DOT باشد.

باندهای بولینگر (آبی) شاخصی است که مشخص می کند نوسان قیمت فشاری را نشان می دهد که به معنای کاهش نوسان است. این قرائت می تواند به معنای ادامه روند نزولی قیمت سکه در جلسات معاملاتی فوری باشد.

مطالب مرتبط | شاخص بیت کوین به پایین ترین سطح تاریخی خود رسید که از سال 2015 مشاهده نشده است

Featured image from Unsplash.com, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر