تقریبا 60 میلیارد توکن Shiba Inu از زمان راه اندازی پورتال سوزانده شده است

  • به گفته وب سایت ShibBurn، بیش از 22.2 میلیارد توکن SHIB سوزانده شده است.
  • کاربر توییتر Shiba Archives تایید کرد که 60 میلیارد SHIB از زمان راه اندازی این پورتال سوزانده شده است.
  • به نظر می رسد این سوختن SHIB قبلاً تأثیر مثبتی بر روی میم سکه دارد.

تعداد شیبا اینو (SHIB) سکه های در گردش به لطف پورتال جدیدی که از آوریل ایجاد شده است، در حال کاهش است.

طبق وب‌سایت ShibBurn، بیش از 22.2 میلیارد توکن SHIB در هفت روز گذشته منتهی به 22 می 2022 سوزانده شده است. این مبلغ به ارزش SHIB حدود 279281 دلار است.

تخمین زده می شود که برای جابجایی این مقدار SHIB حدود 500 تراکنش لازم بوده است. همچنین به نظر می رسد که میزان سوختگی به طور پیوسته در حال افزایش است.

علاوه بر این، Shiba Archives کاربر توییتر در توییتی که در 26 مه منتشر شد به اشتراک گذاشت که «از زمان راه‌اندازی پورتال 60 میلیارد SHIB سوزانده‌ایم».

به نظر می رسد این سوختن SHIB قبلاً تأثیر مثبتی بر روی میم سکه دارد. کسب و کارهای بیشتر و بیشتری در حال حاضر پذیرش شیبا اینو را آغاز کرده اند. گذشته از این، هزاران رستوران در بیش از 60 کشور، به لطف مشارکت لاوو و وریفون، SHIB را می پذیرند.

با توجه به تأثیر سوختگی روی قیمت، ممکن است همه چیز چندان ساده نباشد. وقتی به عملکرد SHIB از زمان راه‌اندازی ShibSwap در ماه آوریل نگاه می‌کنیم، متوجه می‌شویم قیمت شیب نزدیک به 50 درصد کاهش یافته است.

با این حال، این ممکن است ربطی به عملکرد SHIB نداشته باشد، زیرا اکثر ارزهای رمزپایه طی یک ماه گذشته یا بیشتر کاهش یافته اند.

به نظر می رسد میزان سوختگی SHIB در 24 ساعت گذشته بسیار کاهش یافته است.

میزان سوختگی Shib

بر اساس CoinMarketCap، ارزش SHIB پس از افت 5.63 درصدی در 24 ساعت گذشته، در حال حاضر 0.00001093 دلار است.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر