داستان برای بیت کوین تفاوت چندانی نداشته است، با قیمت آن هنوز در محدوده تثبیت گیر کرده است در هفته گذشته. کسادی کریپتوکارنسی برتر – و بازار عمومی – علیرغم تکمیل رویداد نصف شدن بیش از یک هفته پیش ادامه داشته است.

را رویداد نصف شدنانتظار می رفت که پاداش استخراج کاهش قابل توجهی را شاهد بود، دور دیگری از افزایش قیمت بیت کوین را آغاز کرد. برعکس، به نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران از فعالیت کند بازار ناامید شده‌اند و بسیاری خواستار حذف بیت‌کوین هستند.

تماس های فروش بیت کوین با نرخ افزایش یافته: شرکت بلاک چین

با توجه به الف گزارش اخیر توسط شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Santiment، سرمایه گذاران به طور فزاینده ای خواستار فروش بیت کوین در رسانه های اجتماعی پس از آخرین کاهش آن به 63000 دلار هستند. معیار مربوطه در اینجا نشانگر «حجم اجتماعی» است که تعداد پست‌ها و پیام‌های منحصربه‌فرد را در پلتفرم‌های اجتماعی مختلف که موضوع خاصی را ذکر می‌کنند، ردیابی می‌کند.

Santiment داده‌های «خرید یا صعودی»، «فروش یا نزولی» یا اشاره‌های مرتبط را برای ارز دیجیتال برتر در هفته گذشته جمع‌آوری کرد. سپس تحلیل‌های زنجیره‌ای، تغییر در روند را برجسته کردند، با فراخوان‌های نزولی که به دنبال خاموش کردن صدای صعودی در رسانه‌های اجتماعی هستند.

به گفته Santiment، سقوط اخیر بیت‌کوین به 63000 دلار منجر به پایین‌ترین سطح خرید و تماس‌های صعودی از 21 آوریل (درست قبل از بازگشت بیت‌کوین به بالای 67000 دلار) شد. همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است حجم اجتماعی برای شرایط مربوط به “فروش” پس از کاهش قیمت افزایش یافت.

به طور معمول، افزایش ذکر نزولی از بیت کوین نشان دهنده افزایش سطح FUD (ترس، عدم اطمینان و شک) در بین سرمایه گذاران است. با این حال، زمانی که معامله گران به ظاهر ناامید و بی حوصله می شوند، معمولاً مقدار بیشتری وجود دارد احتمال بازگشت بازار.

تقریباً 90٪ از بیت کوین در گردش در سود – تأثیر بر قیمت

با توجه به اخیر داده های روی زنجیره، حدود 90 درصد بیت کوین موجود در سود است. در ظاهر، این اساساً به این معنی است که فعلی ترین دارندگان ارز دیجیتال برتر در مقایسه با قیمت فعلی، با قیمت کمتری خریداری می کنند.

با این حال، این سطح سودآوری همچنین می تواند یک سیگنال خرید بیش از حد باشد، به خصوص پس از دوره های صعودی مانند آنچه بین اکتبر 2023 و مارس 2024 رخ داد. در نهایت، این نشان می دهد که سرمایه گذاران می توانند شاهد کاهش بیشتر قیمت بیت کوین در هفته های آینده باشند.

تا لحظه نگارش این مقاله، بیت کوین 63077 دلار ارزش گذاری شده است که نشان دهنده کاهش 2 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته است.

بیت کوین

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر