تنظیم کننده احتیاطی استرالیا نقشه راه سیاست ارزهای دیجیتال را منتشر می کند

اداره مقررات احتیاطی استرالیا پیش‌بینی می‌کند تا سال 2025 الزاماتی برای قرار گرفتن در معرض بانک، ریسک عملیاتی و استیبل کوین‌ها وضع کند.

سازمان مقررات احتیاطی استرالیا یا APRA نامه‌ای را به نهادهای تحت نظارت منتشر کرد که در آن انتظارات مدیریت ریسک و یک نقشه راه سیاست برای تنظیم دارایی‌های ارز دیجیتال تا سال 2025 تعیین شد. مقیاس بالقوه و خطرات چنین فعالیت هایی می تواند در طول زمان قابل توجه باشد.

نامه دستور داده است نهادهای تحت نظارت فعالیت هایی را با دارایی های ارز دیجیتال شده برای تعامل با آژانس های نظارتی خود انجام می دهند و اقدامات و استانداردهای مدیریت ریسک ویژه موارد مختلف را تشریح می کند. چارچوب نظارتی پیش‌بینی‌شده شامل قرار گرفتن بانکی در معرض دارایی‌های کریپتو، ریسک عملیاتی و استیبل کوین‌ها بود.

این آژانس با تنظیم‌کننده‌های بین‌المللی مشورت خواهد کرد تا از یک رویکرد ثابت برای عملیات دارایی‌های ارز دیجیتال اطمینان حاصل کند. این شرکت قصد دارد در سال جاری و سال آینده با کمیته بازل بانک تسویه‌های بین‌المللی (BIS) در مورد نظارت بر بانک‌داری رایزنی کند تا قبل از رونمایی از الزامات دارایی‌های ارز دیجیتال‌شده برای اجرایی شدن در سال 2025.

پیش‌نویس استانداردی برای ریسک عملیاتی اواخر سال جاری منتشر می‌شود و در سال 2024 اجرایی می‌شود. APRA در حال کار با سایر اعضای شورای ملی تنظیم‌کننده‌های مالی است تا استیبل کوین‌ها را در چارچوب نظارتی پیشنهادی برای تسهیلات با ارزش ذخیره‌شده، با مشاوره‌های مورد انتظار، ترکیب کنند. سال آینده و استانداردی که در سال 2025 لازم الاجرا می شود. علاوه بر این، دارایی های کریپتو ممکن است در اصلاحات گسترده تری که سال گذشته آغاز شد، گنجانده شوند.

بلاک چین استرالیا توصیه های تنظیم ارز دیجیتال را ارائه کرد به دولت در ماه ژوئیه این انجمن بر “بررسی کار انجام شده در حوزه های قضایی خارج از کشور” تاکید کرد و به صنعت هشدار داد “نمی تواند سال ها برای وضوح نظارتی صبر کند.” بایرس اعلام کرد انتشار آتی نامه و آن را در چارچوب برنامه های بزرگتر آژانس در سخنرانی اوایل این ماه در اتاق بازرگانی آمریکا قرار داد. بانک مشترک المنافع استرالیا در تلاش است تا یک برنامه آزمایشی را برای ارائه خدمات کریپتو گسترش دهید به 6.5 میلیون مشتری خود، اما تا کنون توسط رگولاتورها مانع شده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس