مصاحبه با بنیانگذاران REV3AL در مورد ساخت ابزارهای پیشگیری از تقلب دیجیتال و حق چاپ.

وقتی صحبت از صنعت NFT می شود، به سختی می توان یک راه حل واحد برای مسائل مربوط به صنعت کلاهبرداری و جعل دیجیتال یافت. NFTها، شناسه‌های دیجیتال، تصاویر و ویدئوهای حق چاپ و سایر اشکال رسانه‌های دیجیتال را می‌توان به راحتی تکثیر و منتشر کرد و یافتن راه‌حلی برای جلوگیری از انواع مختلف حملات را دشوار می‌کند.

در REV3AL پلتفرم معتقد است که آنها راه حل همه کاره را برای جلوگیری از تقلب دیجیتال و کلاهبرداری حق چاپ دارند. هدف راه‌حل آن ایجاد انقلابی در تعاملات در دنیای دیجیتال و ایجاد فرصت‌های جدید برای صنایع مختلف برای استفاده از اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال ایمن و ایمن است.

“پیشگیری موثر از کلاهبرداری، دری با قفل های متعدد است که برای نفوذ به مهمها، رمزهای عبور، بیومتریک و سایر سطوح دسترسی نیاز دارد.” آدام راسل، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد درآمد در فناوری REV3AL می گوید. او توضیح می دهد که “بیشتر سارقان ممکن است بتوانند یک قفل را انتخاب کنند یا یک کد را بشکنند، اما نمی توانند همه آنها را انجام دهند.”

در سال 2021، اعضای تیم موسس REV3AL برای اولین بار گرد هم آمدند وقتی دیدند که چگونه حجم فزاینده تقلب ها و کلاهبرداری ها، دارایی های دیجیتال و صنعت NFT را از دستیابی به پتانسیل عظیم خود محدود می کند.

“من با کارشناسانی موافقم که فکر می کنند NFT ها رمپ های پذیرش برای تشویق توده ها به فناوری بلاک چین هستند.” مو کومارسی، یکی از بنیانگذاران و مدیر دفتر جهانی REV3AL می گوید.

تیم REV3AL با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه خود در معماری سیستم‌ها، هنر، امنیت سایبری و بلاک چین، یک راه‌حل منحصربه‌فرد و چندعاملی ساخت که به محافظت از هنرمندان، مالکان و برندها در برابر تقلب در حق چاپ کمک می‌کند.

“ما چندین لایه از ویژگی های احراز هویت را برای ایجاد یک راه حل قوی ضد جعل ترکیب می کنیم.” کومارسی می گوید.

او خاطرنشان می کند که لایه های حفاظت رمزگذاری شده شامل احراز هویت پنهان است که در خود دارایی تعبیه شده است. هر مصرف‌کننده‌ای می‌تواند با استفاده از پلتفرم REV3AL یا رمزگشای فیزیکی، اصالت یک دارایی دیجیتال را در چند ثانیه تأیید کند. با سیستم ابزارهای احراز هویت REV3AL، هنرمندان و سازندگان می توانند از آثار خود در برابر موارد تکراری محافظت کنند و صاحبان می توانند از معتبر بودن دارایی آنها مطمئن باشند.

REV3AL به دلیل سطح گسترده حفاظت دیجیتالی و مبتنی بر نرم افزار، واقعاً نسبت به سایر سیستم های ضد جعل منحصر به فرد است. با تعبیه لایه‌های پویا از داده‌های متغیر در هر لایه احراز هویت، دارایی دیجیتال را با یک کد سریال منحصربفرد می‌پوشاند تا از تکرار و توزیع غیرمجاز دارایی‌ها جلوگیری کند.

علاوه بر فناوری خود، REV3AL همچنین از توکن اصلی خود در سیستم های خود استفاده می کند. هر بار که این فناوری به کار گرفته می شود، یک توکن REV3AL به عنوان دارایی کاهش تورم سوزانده می شود. این توکن همچنین دارای امتیازات اضافی برای دارندگان است، از جمله دسترسی به پلتفرم متاورس آینده REV3AL.

تقاضا برای یک راه حل قوی دیجیتال ضد جعل در بازار زیاد است. REV3AL در حال حاضر بیش از 35 مشارکت با پلتفرم‌ها و بازارهای آنلاین مختلف تنها در یک سال دارد که انتظار می‌رود این رقم در سه ماهه آینده دو برابر شود.

“تیم ما به شدت در حال کار بر روی حداقل محصول قابل دوام است که در یک بازار امن NFT ساخته و آزمایش خواهد شد.” راسل می گوید. MVP در ماه های آینده در دسترس خواهد بود و به عنوان اولین خط دفاعی در برابر نیاز فزاینده به راه حل هایی برای محافظت از مردم در برابر کلاهبرداری و کلاهبرداری عمل می کند.

گام بعدی در نقشه راه REV3AL یک محصول تجاری قابل دوام است که می تواند از طریق یک API در هر پلتفرم سازگار پیاده سازی شود.

از آنجایی که زندگی ما به طور فزاینده ای با دنیای دیجیتال ادغام می شود، حفاظت از دارایی های دیجیتال ما بسیار مهم است. خواه NFT ها، محتوای اصلی، موسیقی یا شناسایی شخصی، کپی برداری از رسانه های دیجیتال آسان است و به راه حلی قوی مانند REV3AL برای محافظت از مصرف کنندگان در برابر تقلبی های دیجیتال نیاز دارد.

همانطور که Norton 360 به نامی آشنا برای امنیت سایبری مصرف کننده تبدیل شد، REV3AL هدف خود را برای تبدیل شدن به “استاندارد امنیت رسانه های دیجیتال در متاورس” قرار داده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر