توکن خوش‌بینی ۴۰ درصد سقوط می‌کند و باعث می‌شود که تماس‌ها برای جلوگیری از ورود کمپرسی‌ها به ایردراپ انجام شود

«چرا گروه خوش‌بینی باید به پاداش دادن به این نوع بازیگران مزدور که در نگاه اول نشانه‌های خود را رها می‌کنند، ادامه دهد؟ چرا ایردراپ‌های آینده باید به این آدرس‌ها پاداش دهند؟» یکی از اعضای حکومت OP استدلال کرد.

OP توکن حکومتی تازه راه‌اندازی Optimism از زمانی که به 2.10 دلار رسیده است، 40 درصد سقوط کرده است و اعضای جامعه را به بحث در مورد محروم کردن کسانی که توکن‌های خود را از ایردراپ‌های آینده دور انداخته‌اند، سوق داده است.

کوین تلگراف دیروز گزارش داد که مقیاس بندی لایه 2 اتریوم راه حل بود غرق در تقاضا برای اولین ایردراپ توکن حاکمیت OP، زیرا 5٪ از عرضه توکن بین 250000 کاربر واجد شرایط توزیع شد.

طبق داده‌های Coingecko، این توکن با قیمت حدوداً 1.43 دلار باز شد و به 2.10 دلار رسید، اما با توجه به اینکه کاربران بیشتری در طول روز ایردراپ رایگان را دریافت کردند، OP قبل از اینکه در زمان نگارش مقاله به 1.18 دلار برسد، به 1.09 دلار کاهش یافت. افت 43 درصدی

پس از افت شدید قیمت OP، یکی از اعضای جامعه حاکمیتی Optimism که می رود “OxJohn” اعلام کرد رو به جلو پیشنهادی در انجمن حکومت‌داری Optimism برای حذف آدرس‌هایی که 100% توکن‌های ایردراپ شده خود را تخلیه کرده‌اند. این پست با 11200 بازدید، 305 پاسخ و 595 لایک توجه زیادی را از جامعه به خود جلب کرد.

OxJohn آدرس‌هایی را که حداقل 32000 توکن OP دریافت کرده‌اند و به‌سرعت آنها را در بازار رها کرده‌اند، برجسته کرد، با این استدلال که اقدامات آنها برای جامعه “ضد مولد” است و فرآیند حاکمیت را ضعیف می‌کند.

دارنده OP در ادامه پیشنهاد کرد که این حساب‌ها باید از دور بعدی ایردراپ‌های OP با حذف «فهرست عمومی از حساب‌هایی که این رفتار را انجام می‌دهند» منع شوند. به نظر آنها، با انجام این کار، وزن حکومت تنها به کسانی تقسیم می شود که قصد دارند فعالانه مشارکت کنند.

«چرا گروه خوش‌بینی باید به این نوع بازیگران مزدور که در نگاه اول نشانه‌های خود را رها می‌کنند، پاداش دهد؟ چرا ایردراپ‌های آینده باید به این آدرس‌ها پاداش دهند؟»

این پیشنهاد صرفاً برای ایده و بازخورد ارائه شده است و به مرحله رأی گیری نزدیک نیست. واکنش جامعه حاکمیتی تاکنون متفاوت بوده است. برخی از کاربران کاملاً حمایت می‌کردند، برخی دیگر این ایده را کاملاً رد کردند و برخی خواستار موضع دقیق‌تر بودند.

کاربر Mohammedt75 sadi: “نکات بسیار معتبر. به افرادی که به درازمدت اهمیت می دهند تشویق کنید و اجازه دهید دیگرانی که به اکوسیستم اهمیتی نمی دهند بسته شوند و از آن خارج شوند.”

مگومز اظهار داشت که «یکی از اهداف ایردراپ تشویق مردم به استفاده از زنجیره است. حتی اگر آنها قصد تخلیه آن را داشته باشند، خوب است، زیرا آنها از خوش بینی استفاده کرده اند و اگر آنها زنجیره را دوست داشتند، به استفاده از آن ادامه می دهند.

عضو جاستین مارکس همچنین نقطه مقابل جالبی را برجسته کرد و اظهار داشت که دامپرها نباید جریمه شوند زیرا “شما هرگز از شرایط شخصی کسی که توکن های خود را ریخته است نمی دانید.”

یکی از پرمخاطب‌ترین کاربران کریپتو توییتر «Cobie» بود که میزبان پادکست ارز دیجیتال UpOnly بود که نزدیک به 700000 دنبال کننده دارد. او به این پیشنهاد به شیوه طنز/ تمسخرآمیز خود پاسخ داد.

کوبی ارسال شده یک ضد پیشنهاد طولانی در انجمن با عنوان “عدم واجد شرایط بودن برای ایردراپ های آینده” که به‌دلیل پرچم‌گذاری به‌عنوان «نامناسب» موقتاً حذف شد، اما از آن زمان بازگردانده شده است.

او در آن گفت که «عدم حمایت من از این پیشنهاد به این دلیل نیست که با این احساس مخالفم. برعکس، به این دلیل است که این پیشنهاد به اندازه کافی پیش نمی رود.»

“من پیشنهاد می کنم که ما، Optimism Collective، ایردراپ های آینده هر کسی را که در 6 ماه گذشته هر توکنی را فروخته است، لغو کنیم. این افراد دارای الگوی رفتار نامطلوب هستند، ما می توانیم آنها را «فروشندگان بالقوه آینده» در نظر بگیریم.

برای مقابله با فروشندگان بالقوه آینده، کوبی پیشنهاد کرد که آنها را با نماد بدهی صادر کند و همچنین استفاده از “خشونت فیزیکی” علیه آنها را در نظر بگیرد.

با این حال، پس از اینکه از او خواسته شد تا پاسخ جدی تری به این پیشنهاد ارائه کند، کوبی دلایل متعددی را در مورد اینکه چرا فکر می کند ایده بدی است، برجسته کرد.

مربوط: جفت معاملاتی ETH/USD در سه ماهه اول سال 2022 معامله گران بیشتری را جذب می کند: گزارش

او به نکاتی مانند بی ربط بودن قیمت اولیه OP، انگیزه های متفاوت فروشندگان، امکان فروش و همچنان درگیر شدن با حاکمیت، استفاده از توکن به عنوان بخشی از هزینه های جذب مشتری از Optimism و سهولت ایجاد آدرس جدید برای جلوگیری از محدودیت اشاره کرد.

تنها افرادی که به این موضوع اهمیت می دهند سفته بازان قیمت، معامله گران و سرمایه گذاران کوتاه مدت هستند. حاکمیت قطعاً همین کار را می کند چه قیمت 1.50 دلار یا 2 دلار باشد. مطمئناً، تغییرات گسترده قیمت‌ها می‌تواند حملات حاکمیتی به Optimism را ارزان‌تر کند، اما در پیشنهاد اولیه هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.»

او افزود: «و با توجه به اندازه قطرات هوایی یا ماهیت کوتاه مدت فشار فروش از «دامپرهای فوری» واقعاً نگران کننده نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس