توکن های تاکو: Chipotle پرداخت های ارز دیجیتال شده را از طریق Flexa اضافه می کند

نزدیک به 3000 رستوران Chipotle در سراسر ایالات متحده، 98 ارز دیجیتال را به عنوان شریک زنجیره ای فست فود به سبک مکزیکی با Flexa برای پشتیبانی از پرداخت های ارز دیجیتال شده می پذیرند.

فست فود زنجیره ای محبوب مکزیکی Chipotle اکنون در بیش از 2950 رستوران مستقر در ایالات متحده، پرداخت های ارز دیجیتال را از طریق ارائه دهنده پرداخت دیجیتال Flexa می پذیرد.

Flexa شراکت خود را در 1 ژوئن اعلام کرد که Chipotle را خواهد دید تمام 98 ارز دیجیتال را بپذیرید Flexa در حال حاضر از جمله بیت کوین (بیت کویناتریوم (ETH) و هفت دلار آمریکا استیبل کوین ها از جمله سکه USD (USDC). وب سایت Chipotle هیچ اطلاعاتی در مورد این اطلاعیه ندارد.

غول فست فود جدیدترین شریک Flexa است که به سایر مشاغل بزرگ مانند اپراتور سینما رگال تئاتر و Bancoagrícola، بزرگترین موسسه مالی السالوادور که در آن Flexa تراکنش های بیت کوین خرده فروشی و تجاری را فعال می کند برای مشتریان بانک

Chipotle در گذشته به طور خلاصه با ارزهای دیجیتال آزمایش کرده است. در آوریل 2021 به مناسبت روز ملی Burrito، 100000 دلار بیت کوین همراه با بوریتوهای رایگان اهدا کرد و ادعا کرد که اولین برند رستوران آمریکایی است که یک هدیه ارز دیجیتال ارائه می دهد.

Chipotle برای به اصطلاح “ارز چیپتو” با همکاری استفان توماس، مدیر ارشد فناوری سابق Ripple، یک بازی را ایجاد کرد که در آن بازیکنان رمزی را حدس زدند که احتمالاً یک بوریتو یا بیت کوین به ارزش 25000 دلار برنده می شود.

بازی تجربه توماس را تقلید کرد از دست دادن بیش از 7000 بیت کوین به دلیل فراموشی رمز عبور کیف پول کریپتو خود که امروز بیش از 208 میلیون دلار ارزش دارد.

نام‌های دیگر فست فودها علاقه خود را به کریپتو و یا نشان داده‌اند متاورس برنامه های کاربردی برای برندهای خود برگر کینگ در نوامبر 2021 با پلتفرم تجاری Robinhood شریک شد Dogecoin رایگان داد (DOGE) BTC و ETH با خرید وعده های غذایی.

مربوط: Metaverse چگونه می تواند به صنایع غذایی کمک کند؟

مک دونالد، معروف به مسخره کردن توییتر کریپتو، چندگانه ثبت شده است برنامه های کاربردی علامت تجاری در ماه فوریه از جمله طرح‌هایی برای “یک رستوران مجازی با کالاهای واقعی و مجازی” در Metaverse و “راه اندازی یک رستوران مجازی با تحویل درب منزل”.

با پذیرش کریپتو در ایالات متحده با وجود آشفتگی بازار، بازرگانان تمایل خود را برای اجرای راه حل های پرداخت برای جلب علاقه رو به رشد ابراز کرده اند.

یک کریپتو.com نظرسنجی جهانی از بازرگانان که در فوریه منتشر شد نشان داد که تنها 4 درصد از قبل پرداخت‌های ارز دیجیتال را می‌پذیرفتند، اما تقریباً 60 درصد از بازرگانان با علاقه به پذیرش پرداخت‌های ارز دیجیتال در سال آینده پاسخ دادند.

اگرچه به طور کلی اشتیاق بازرگانان بالا بود، تنها حدود 25 درصد از پاسخ دهندگان صنعت مهمان‌نوازی مشتاق پذیرش پرداخت ارز دیجیتال بودند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس