حجم معاملات به حداکثر 74 درصد کاهش یافت که نشان دهنده برتری توکن های متاورس در هایپردرایو بود زیرا آنها نسبت به بازار عملکرد بهتری داشتند و با اختلاف زیادی از دستاوردهای معاصران خود پیشی گرفتند.

در واقع، کل ارزش بازار متاورس تنها در 24 ساعت 6.5 درصد یا 31.1 میلیارد دلار افزایش یافته است.

روز چهارشنبه بهبود کمی در بازار کریپتو را نشان داد و بیت کوین با افزایش بیش از 3 درصدی، با سبز چشمک زدن بقیه ارزهای دیجیتال بزرگ، یک شیرین کاری بزرگ انجام داد.

این یک نفس راحت برای بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال است که منتظر این حرکت روند صعودی هستند.

توکن‌های متاورس در مقابل غول‌های ارز دیجیتال

در کمال تعجب همگان، توکن‌های متاورس مانند GALA، Sandbox (SAND) و Apecoin (APE) روی بازیکنان اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم قرار گرفتند.

APE در 24 ساعت بیش از 34 درصد افزایش یافته است و در صدر فهرست برندگان قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که تحولات سریعی که با SAND و APE اتفاق می‌افتد، علاقه را برانگیخته و تمرکز را روی توکن‌های متاورس قرار داده است. اکنون، چشم سرمایه‌گذاران روی این توکن‌های متاورس برتر هستند.

مطلب پیشنهادی | کریپتو Quick Look: BTC به 42000 دلار می رسد، ETH به اوج 10 روزه می رسد

BTC total market cap at $815.46 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

ارزش کل بازار بیت کوین 1.96 تریلیون دلار در نمودار روزانه | منبع: TradingView.com

حجم معاملات روزانه APE تا زمان انتشار به حدود 360 درصد افزایش یافت. علاوه بر این، APE همچنین Decentraland (MANA) را که در ابتدا به عنوان بزرگترین نشانه در متاورس ابداع شده بود، سرنگون کرد.

اکثر نهنگ‌های اتریوم به‌شدت روی GALA، APE، SAND و دیگر توکن‌های متاورس با کارایی بالا سرمایه‌گذاری می‌کنند. اینها به 10 توکن برتر تعلق دارند که بیشترین فروش را در فضای مجازی دارند.

دستاوردهای اخیر فقط هیجان را بیشتر کرده است.

هیچ راه دیگری جز بالا نیست

گفته می‌شود که افزایش در توکن‌های متاورس توسط چند عامل ایجاد می‌شود، مانند APE که اخیراً به پلتفرم تجاری Gemini اضافه شده است و همچنین شایعه راه‌اندازی Yuga Labs طرف دیگر که برابر با 600 APE است.

علاوه بر این، حجم معاملات سندباکس در 24 ساعت گذشته تا 65 درصد افزایش یافته است. به لطف یک داستان بلومبرگ، محبوبیت سندباکس افزایش یافته است و حدود 400 میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است.

مطلب پیشنهادی | بیت کوین از 40000 دلار گذشته است، اما ممکن است برای حفظ موقعیت تلاش کند

SAND همچنین در هفت روز گذشته با ارزش بازار بیش از 3.4 میلیارد دلار به حدود 8 درصد افزایش یافته است.

قلمرو metaverse نسبت به این افزایش بسیار خوش بین است که کنجکاوی بسیاری از سرمایه گذاران را برای غوطه ور شدن عمیق در این دارایی های دیجیتالی نیز برانگیخت.

در حالی که بیت‌کوین و اتریوم در کنار سایر ارزهای دیجیتال اصلی همچنان در رای محبوبیت آن را از بین می‌برند، توکن‌های متاورس مطمئناً با این سرعت پیش می‌روند.

Featured image from Coingape, chart from TradingView.com 

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر