توکن DeFi AAVE به افزایش 40 درصدی در ماه مه چشم دوخته است، اما خطرات «تله گاو نر» همچنان وجود دارد

یک نشانگر فنی کلاسیک این خطر را دارد که قیمت AAVE را در چند ماه آینده به 105 دلار برساند.

یک حرکت برگشتی شدید در Aave (AAVE) یک شاخص فنی نشان می دهد که بازار در سه روز گذشته پتانسیل خود را برای افزایش بیشتر در ماه می افزایش داده است.

افزایش قیمت AAVE از پشتیبانی مهم

این الگو که “گوه در حال افزایش” نامیده می شود، زمانی ظاهر می شود که قیمت در محدوده ای افزایش می یابد که توسط دو خط روند صعودی و انقباضی تعریف شده است. معمولاً پس از شکسته شدن قیمت به زیر خط روند پایین تر با افزایش متقاعد کننده حجم برطرف می شود.

AAVE از اوایل فوریه 2022 کانال صعودی مشابهی را ترسیم کرده است. جفت AAVE/USD برگشت در چند روز گذشته پس از آزمایش خط روند پایین گوه به عنوان پشتیبانی. این بدان معناست که گاوها اکنون به خط روند بالای الگوی نزدیک به 280 دلار چشم دوخته اند که بیش از 40 درصد نسبت به قیمت امروز افزایش یافته است.

نمودار قیمت روزانه AAVE/USD. منبع: TradingView

هدف صعودی همچنین همزمان با سطحی است که به عنوان مقاومت بین نوامبر 2021 و ژانویه 2022 عمل کرده است. همچنین در محدود کردن تلاش های نزولی AAVE در طی ژوئیه تا اکتبر 2021 مؤثر بود.

سطوح “تله گاو نر” برای تماشا

همانطور که قبلا ذکر شد، گوه های افزایشی توسط بسیاری از تحلیلگران سنتی الگوهای برگشت نزولی در نظر گرفته می شوند. این نشان می دهد که AAVE تا 280 دلار ممکن است به یک دوره گاو نر تمام عیار تبدیل نشود. در عوض، احتمال تصحیح توکن کمتر به نظر می‌رسد.

علاوه بر این، قیمت AAVE پس از رسیدن به میانگین متحرک نمایی 200 روزه (متحرک نمایی متحرک 200 روزه؛ موج آبی در نمودار بالا) نزدیک به 208 دلار، ممکن است دچار عقب نشینی زودهنگام شود که حاکی از شکست قریب الوقوع است.

به عنوان یک قاعده، یک شکست گوه در حال افزایش منجر به کاهش قیمت به یک هدف می شود که پس از افزودن فاصله بین خط روند بالا و پایین الگوها به نقطه شکست اندازه گیری می شود.

نمودار قیمت روزانه AAVE/USD با تنظیم شکست «گوه در حال افزایش». منبع: TradingView

بنابراین، بسته به سطحی که AAVE از گوه در حال افزایش خود شکسته می شود، هدف سناریوی نزولی تا پایان سه ماهه دوم به 105 دلار و 124 دلار می رسد.

سطوح مهم “پرچم گاو نر” برای تماشا

تغییر به نمودارهای بازه زمانی هفتگی، AAVE را در یک الگوی کانال نزولی یک ماهه نشان می‌دهد که شبیه یک «پرچم گاو نر» است.

پرچم های گاو نر نشانگرهای ادامه صعودی هستند که زمانی ظاهر می شوند که قیمت در محدوده موازی پس از یک دوره روند صعودی قوی تثبیت شود.

در تئوری، آنها پس از شکسته شدن قاطعانه قیمت به بالای خط روند بالای محدوده، و به دنبال آن یک حرکت صعودی طولانی برابر با ارتفاع رالی قبلی (به نام میله پرچم) حل می شوند.

مربوط: راه اندازی Aave v3 باعث افزایش 50 درصدی الگوی کانال نزولی بلند مدت می شود

سناریوی پرچم گاو در حال حاضر AAVE را در معرض خطر آزمایش خط روند پایین سازه نزدیک به 109 دلار قرار می دهد که مصادف با متحرک نمایی 200 هفته ای آن است. جالب اینجاست که همانطور که در بالا توضیح داده شد، این سطح نزدیک به هدف نزولی موقت گوه در حال افزایش است.

نمودار قیمت هفتگی AAVE/USD. منبع: TradingView

اما راه اندازی پرچم نشان می دهد که تعصب طولانی مدت AAVE به سمت بالا است. از این رو، این جفت می تواند از خط روند پایین تر به هدف پرچم گاو نر حدود 900 دلار در سال های 2022-2023 بازگردد، که حدود 400 درصد از قیمت امروز افزایش یافته است.

برعکس، شکست قاطع زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه می تواند AAVE را در معرض فروش بیشتر قرار دهد، با هدف نزولی بعدی نزدیک به 72 دلار، یک سطح حمایت/مقاومت تاریخی.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس