توکن DeFi Aave پس از افزایش 100 درصدی در یک ماه با اصلاحات اساسی روبرو می شود

بیش از 50 درصد از دستاوردهای اخیر AAVE پس از پیشنهاد شرکت های Aave برای راه اندازی یک استیبل کوین بومی ظاهر شد.

قیمت Aave (AAVE) در یک ماه بیش از دو برابر شده است، اما شتاب صعودی آن می تواند به نقطه فرسودگی برسد.

قیمت AAVE سطح عطف مهم را آزمایش می کند

قابل توجه است که AAVE پس از رسیدن به 45.60 دلار در 18 ژوئن، بیش از 103 درصد افزایش یافته است و در 15 جولای به 95.50 دلار رسیده است. .

به عبارت دیگر، AAVE یک مقاومت خط روند صعودی را آزمایش کرده است که یک ” را تشکیل می دهد.پرچم خرسبرای مثال، آزمایش قبلی خط روند در 9 ژوئیه با یک حرکت نزولی 20 درصدی به پایان رسید. به طور مشابه، تلاش مشابه در 24 ژوئن قیمت AAVE را نزدیک به 30 درصد کاهش داد.

نمودار قیمت روزانه AAVE/USD. منبع: TradingView

در نتیجه این رفتار توزیع، تلاش مداوم AAVE برای شکستن از خط روند پرچم ممکن است با فشار شدید فروش مواجه شود. پس از عقب نشینی، AAVE/USD مجدداً خط روند پایین تر پرچم را نزدیک به 67.75 دلار به عنوان هدف نزولی خود تا سپتامبر آزمایش می کند که تقریباً 30 درصد از قیمت امروز کاهش یافته است.

در همین حال، سطح 76.30 دلار به عنوان پشتیبان موقت عمل می کند، عمدتاً به دلیل سابقه آن به عنوان کف قیمت در ماه مه که قبل از حرکت 60 درصدی بازگشت.

سناریوی خرابی پرچم خرس

به عنوان یک قاعده تحلیل تکنیکال، شکست به زیر 67.75 دلار می تواند منجر به ریزش AAVE به اندازه ارتفاع “میله پرچم” که قبل از پرچم خرس شکل گرفته است، باشد. به این ترتیب هدف سود 35.50 دلاری است که بیش از 60 درصد از قیمت فعلی کمتر است.

نمودار قیمت روزانه AAVE/USD با تنظیم تفکیک «پرچم خرس». منبع: TradingView

برعکس، ادامه حرکت برگشتی بالای خط روند بالای پرچم خرس، تنظیم شکست را باطل می‌کند. در این مورد، هدف صعودی AAVE احتمالاً محدوده 115 تا 120 دلاری خواهد بود که در ماه ژوئن به عنوان مقاومت عمل کرد.

استیبل کوین GHO

بیش از نیمی از سودهای افزایش قیمت Aave پس از آن بوده است پیشنهاد برای راه اندازی یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا به نام GHO.

مربوط: UNI، MATIC و AAVE پس از بازگشت قیمت بیت کوین به بالای 20 هزار دلار افزایش یافت

در 7 جولای، شرکت های Aave، یک نهاد متمرکز که از پروتکل وام دهی Aave حمایت می کند، جامعه خود را درخواست کرد برای رای دادن به پیشنهاد استیبل کوین “بیش از حد وثیقه” خود. پس از آن، قیمت AAVE بیش از 53 درصد افزایش یافت، به رهبری حدس و گمان ها که GHO پذیرش توکن DeFi را افزایش می دهد.

با این حال، هر گونه افزایش بیشتر خطر سوق دادن AAVE را به سمت قلمروی «بیش از حد خرید» با شاخص قدرت نسبی روزانه آن (RSI) که از 15 ژوئیه فقط 5 امتیاز زیر 70 قرار دارد، خواهد داشت.

شاخص قدرت نسبی روزانه AAVE/USD. منبع: TradingView

بالا رفتن از آستانه 70 می تواند قیمت AAVE را وارد مرحله اصلاح کند و احتمالاً سناریوی پرچم خرس را همانطور که در بالا مورد بحث قرار گرفت آغاز می کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس