• قیمت GMX همچنان با افزایش قیمت در تمام بازه های زمانی، قدرت صعودی خود را نشان می دهد، زیرا هیچ نشانه ای از اصلاح وجود ندارد.
  • GMX یکی از موارد دلخواه آربیتروم است که در رابط تجاری نوآوری Binance فهرست شده است.
  • قیمت GMX به عنوان روند قیمت در بازه زمانی روزانه برای ایجاد بالاترین رکوردهای جدید، بالاتر از سطح پشتیبانی قرار دارد.

توکن GMX (GMX) همچنان به عنوان روند قیمت در هفته گذشته در شبکه Arbitrum صعودی به نظر می رسد زیرا توکن GMX در مرکز نوآورانه Binance فهرست می شود. قیمت GMX علیرغم ظهور آن در بازار نزولی، شروعی رو به رشد داشته است. قیمت همچنان به روند خود ادامه می دهد و حتی با وجود عدم اطمینان در بازار صعودی باقی می ماند. با توجه به اینکه بازار کنونی امیدوارتر به نظر می رسد پیش از جهش های تسکین بیشتر از آلت کوین ها، می توانیم شاهد عملکرد بسیار خوب قیمت توکن GMX (GMX) باشیم. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت توکن GMX (GMX) در نمودار هفتگی

ماه جدید برای اکثر پروژه های ارز دیجیتال با آرامش بیشتری همراه شده است، زیرا آلتکوین ها مانند BTC، ETH و حتی XRP پس از هفته ها حرکت روند نزولی همچنان به قدرت خود ادامه می دهند.

قیمت GMX علیرغم رد شدن از مرز 60 دلار به دلیل تلاش برای افزایش قیمت، به نشان دادن قدرت صعودی خود ادامه داده است.

پس از رد شدن از 60 دلار، قیمت منطقه حمایتی 37 دلاری خود را مجدداً آزمایش کرد زیرا قیمت به سرعت کاهش یافت و با قدرت زیادی به 50 دلار رسید. با ساختار صعودی کنونی، GMX همچنان به حفظ آن ادامه داده است تا زمانی که قیمت به بالاترین حد خود بازآزمایی کند.

قیمت هفتگی GMX در آستانه هفته جدید صعودی بسته شد و قیمت با احساسات صعودی تر باز شد. خبر فهرست شدن توکن در منطقه نوآوری بایننس یک امتیاز بزرگ برای قیمت GMX است.

مقاومت هفتگی برای قیمت GMX – 60 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت GMX – 37 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت GMX در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه GMX | منبع: GMXUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت ارزش بازار کریپتو صعودی باقی می‌ماند و حمایت را در 850 میلیارد دلار (850 میلیارد دلار) نگه می‌دارد. این به اکثر آلتکوین ها کمک کرده است، از جمله قیمت GMX. با وجود از دست دادن آن خط روند صعودی، قیمت همچنان قدرت صعودی زیادی را برای بازپس گیری این منطقه نشان می دهد.

قیمت فعلی GMX 49.8 دلار است، زیرا پس از تبدیل آن به پشتیبانی از قیمت GMX، قیمت آن همچنان بالاتر از میانگین متحرک نمایی 8 و 20 روزه (EMA) معامله می‌شود. قیمت 40 دلار مربوط به مقادیر 8 و 20 روزه متحرک نمایی متحرک به عنوان پشتیبانی است.

مقاومت روزانه برای قیمت GMX – 60 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت GMX – 37 دلار.

Featured Image From zipmex, Charts From Tradingview

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر