توکن LGBT اسپانیا به منتقدان پاسخ می‌دهد و می‌گوید که به زودی فهرست‌بندی می‌شود

پروژه MariCoin در میان 10 پروژه انتخاب شده برای برنامه شتابدهنده بنیاد Algorand در نوامبر 2021 بود.

توکن اسپانیایی مرتبط با دگرباشان جنسی MariCoin (MCOIN) به دنبال شک و تردید در مورد مفهوم و اهداف پروژه به جامعه پاسخ داده است.

برخی حتی این پروژه را به خاطر نامش مورد انتقاد قرار داده بودند که در زبان اسپانیایی با یک توهین همجنسگرا هراسی بازی می کرد. اما به گفته افراد مهم این پروژه، آنها به سادگی سوءتفاهم کرده اند.

مدیر عامل MariCoin فرانسیسکو آلوارز به کوین تلگراف گفت که نام این پروژه در مورد “تبدیل یک توهین به قلعه” است، با اشاره به ویژگی های مقابله با زبان همجنسگرا هراسی به عنوان کلمه “گی” هنوز به عنوان یک توهین در برخی جوامع استفاده می شود.

آلوارز گفت: «در اسپانیا بسیار معمول است که اعضای جامعه همجنس‌گرایان خود را «ماریکون» خطاب کنند، بنابراین خوان، یکی از اعضای فعال جامعه، فکر می‌کرد که MariCoin نامی فوق‌العاده برای یک ارز دیجیتال است که کل جامعه را متحد می‌کند.

مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که پروژه MariCoin بیش از 90٪ در سایر کشورهای اسپانیایی زبان مانند آرژانتین، ونزوئلا، کوبا، مکزیک، اروگوئه، اکوادور و سایرین “پذیرش عمومی” پیدا کرده است. او خاطرنشان کرد: «اگرچه ما باید روی آن 10 درصد دیگر که با دیدگاه ما مشترک نیستند، کار کنیم.

به گفته خوان بلمونته، یکی از بنیانگذاران و رئیس MariCoin، این پروژه انتظار دارد توکن مبتنی بر الگوراند خود را در صرافی های ارز دیجیتال که از بلاک چین Algorand پشتیبانی می کنند، در 31 ژانویه فهرست کند.

همانطور که اعلام کرده‌ایم، از سپتامبر 2021 در حال مذاکره هستیم تا در Binance لیست کنیم. بلمونتی به کوین تلگراف گفت: مدیر ارشد فناوری ما در حال کار بر روی کاغذ سفید است و ما اولین نسخه را هفته آینده آماده خواهیم کرد.

او همچنین خاطرنشان کرد که MariCoin لیست انتظار خود را به 10000 “Maricoiners” بسته است، همانطور که در نقشه راه خود متعهد شده اند. مدیر اجرایی افزود: «به دلیل سیل نامه‌ها، ما مجبور شدیم فهرست دومی را برای رزرو سکه با قیمت اولیه 0.025 دلار از 31 ژانویه آینده باز کنیم.» برخی از افراد جامعه قبلا بودند مشکوک درباره لیست انتظار MariCoin برای سرمایه گذاری از طریق Google Forms.

مربوط: هدف جدید توکن LGBTQ برابری است، اما پرچم‌های قرمز را با جامعه بالا می‌برد

بلمونتی همچنین اشاره کرد که MariCoin بود انتخاب شد برای برنامه شتاب دهنده بنیاد Algorand در میامی در سال گذشته، با حمایت شرکت سرمایه گذاری بلاک چین Borderless Capital. به غیر از MariCoin، شتاب دهنده همچنین 9 استارت آپ دیگر از جمله بانک دیجیتال آمریکای لاتین NeoMoon، بازی بلاک چین Alchemon، پلتفرم توکن غیرقابل تعویض Dartroom و غیره را انتخاب کرد.

بنیاد Algorand و Borderless Capital بلافاصله به درخواست Cointelegraph برای اظهار نظر پاسخ ندادند.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس