توییتر درباره نقش انرژی های تجدیدپذیر در استخراج بیت کوین بحث می کند

توییتر کریپتو بحث می کند که آیا استخراج بیت کوین با انرژی پاک راه حل خوبی برای انرژی اضافی یا استفاده نشده ارائه می دهد یا خیر.

همه چیز با یک توییت توسط دنیس پورتر، میزبان پادکست و مدافع بیت کوین آغاز شد که منجر به بحثی سراسیمه در مورد انرژی های تجدیدپذیر و نقش استخراج کنندگان بیت کوین شد. پورتر ادعا کرد که بیت کوین (بیت کوین) انگیزه هایی برای ساخت انرژی های تجدیدپذیر ایجاد می کند، اما پیتر گلیک، دانشمند محیط زیست، این بیانیه را رد کرد و آن را “دروغی خودخواهانه” خواند.

بخش نظرات زمانی داغ شد که نیک کارتر، شریک کل Castle Island Ventures و یکی از بنیانگذاران Coin Metrics، وارد چت شد و از Gleick خواست که گفته می‌شود چیزی در مورد انرژی نمی‌داند.

کارتر به توضیح نحوه عملکرد بازارهای انرژی و دفاع از استفاده از ارزهای دیجیتال در یک رشته توییت پرداخت. او ابتدا این ادعای پورتر را رد کرد که هر کیلووات ساعت یا کیلووات ساعت انرژی تجدیدپذیر “از قبل به طور مولد استفاده می شود و بیت کوین این استفاده را منحرف می کند.” او استدلال کرد که پورتر اشتباه می‌کند که می‌گوید هر واحد انرژی مصرف می‌شود، با استناد به گزارش‌های بازار که قیمت‌های انرژی منفی یا انرژی محدود شده‌ای را نشان می‌دهد که «هیچ مصرف مولد اقتصادی ندارد».

او خوانندگان را به ابتکاراتی اشاره کرد که توسط شورای قابلیت اطمینان الکتریک تگزاس یا ERCOT، سازمانی که بیشتر شبکه برق تگزاس را با منبع اضافی اداره می کند، هدایت می شود. در ارائه ای که در اجلاس بلاک چین در تگزاس در سال گذشته ارائه کرد، او گفت که استخراج بیت کوین می تواند اقتصاد پروژه های انرژی های تجدیدپذیر را بهبود بخشد.

مربوط: سناتور تد کروز: تگزاس باید از استخراج بیت کوین برای جذب گاز طبیعی هدر رفته استفاده کند

به گفته کارتر، استخراج بیت کوین به تاسیسات بادی و خورشیدی این امکان را می دهد که هر گونه عرضه اضافی را که قابل فروش نیست جذب کنند. هر انرژی که با توقف صادرات ژنراتور به شبکه یا حتی خاموش شدن موقت آن تمایل به هدر رفتن دارد، می تواند برای استخراج بیت کوین جبران شود. وی افزود که در حال حاضر حرکتی از معدنچیان وجود دارد که به شبکه‌های نیروگاه‌های بادی متصل می‌شوند و می‌توانند انرژی را در دوره‌های کم پیک یا زمانی که قیمت‌ها بالا است خریداری کنند و به خانوارها در زمان‌های تقاضای زیاد دسترسی بهتری داشته باشند. او از منتقدانش خواست که از این معدنچیانی که در حال حاضر ارزیابی می کنند که زیرساخت ها چقدر از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هستند، قدردانی کنند.

با بیش از 400 نظر، تاپیک مملو از نظر دهندگانی بود که هم طرفدار کارتر و هم گلیک بودند یا از آنها توضیحات و مطالب خواندنی بیشتری را می خواستند. یکی از کاربران، “@SGBarbour” که استخراج بیت کوین را می سازد موافقت کرد با پورتر که استخراج‌کنندگان بیت‌کوین «انرژی‌های تجدیدپذیر را تشویق نمی‌کنند»، بلکه «به کاهش سرمایه در تولید غیرقابل اعتماد کمک می‌کنند». بنابراین، در حالی که باربور موافق بود که استخراج معدن خوب است، او فکر نمی کند که این واقعیت را برطرف کند که “سرمایه زیادی برای نصب انرژی غیرقابل اعتماد مانند باد و خورشید هدر رفته است.” اظهار داشت در مقاله Substack

برعکس، کاربر دیگری “@jyn_urso”، فیزیکدان تغییرات آب و هوا و اخیراً طرفدار بیت کوین، کف زد کارتر برای “طرح کردن یک موضوع عالی دیگر در مورد نحوه عملکرد بازارهای انرژی.” طبق توییت‌های قبلی او، او معتقد است که راه‌حل‌هایی در سطح جامعه و فردی مانند استخراج بیت‌کوین می‌تواند به تسریع انتقال به انرژی‌های تجدیدپذیر و کاهش اتکا به ساختارهای سیاسی برای انجام این کار کمک کند.

به طور کلی، این بحث نشان می دهد که چگونه بیت کوین و استفاده از انرژی به طور گسترده ای سوءتفاهم شده است. اختلاف نظر در مورد اینکه آیا بیت کوین استفاده خوبی از انرژی استفاده نشده را نشان می دهد یا خیر هنوز باید ثابت شود. تعداد فزاینده ای از دانشمندان و حامیان تغییرات آب و هوایی در نظر دارند که مصرف انرژی بیت کوین می تواند قفل دستاوردهای انرژی تجدیدپذیر را باز کند.

پس از اینکه گلیک به مدارک تحصیلی و تخصص متفاوت آنها در زمینه انرژی اشاره کرد، کارتر سرانجام نام توییتر خود را به “nic no credentials carter” تغییر داد. یکی دیگر از حامیان کارتر به دلیل استفاده از موقعیت اقتدار خود به عنوان مدرک خود برای ادعای حقیقت، گلیک را مسخره کرد.

یکی از کشورهایی که برای استخراج کنندگان بیت کوین الگو قرار می دهد، نروژ است. گزارش اخیر دولت نشان می دهد که ترکیب برق نروژ 100٪ قابل تجدید است و به معدنچیان آنجا امکان دسترسی به برق کاملاً سبز و ارزان بویژه برق آبی را می دهد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس