دنیای زنان

    • دنیای زنان در توییتی مخالف قانون نقض حقوق سقط جنین در ایالات متحده است.
    • Boss Beauties نیز به شدت اعتراض خود را متذکر شدند.
    • SC ایالات متحده Roe v. Wade را که قبلاً اجازه سقط جنین را می داد، لغو کرد.

پس از لغو تصمیم رو علیه وید، که قبلاً سقط جنین را در ایالات متحده قانونی کرد، دادگاه عالی ایالات متحده، جامعه جهانی زنان NFT اعتراض شدید خود را از طریق توییتر تحت فشار قرار داد.

روز جمعه، دادگاه عالی به طور رسمی حقوق قانونی سقط جنین را لغو کرد. به دنبال این خبر، بسیاری از سازمان ها با شعارها و پلاکاردهایی که مخالفت شدید علیه حکم دیوان عالی کشور را به تصویر می کشید، به خیابان ها ریختند.

به عنوان یک جامعه NFT که نمایندگی، فراگیری و برابری را جشن می گیرد، جهان زنان اعتراض خود را علیه قانون جدید اعلام کرد. توییت آنها چنین بود: “ارسال مراقبت برای همه کسانی که در سراسر جهان از خبر سرنگونی Roe v. Wade در ایالات متحده ناراحت هستند.”

به طور خاص، این تیم خاطرنشان کرد که آنها از همه زنان و متولدینی که باید حقوق اساسی بر بدن خود در سراسر جهان داشته باشند، حمایت می کنند. همچنین، جامعه NFT نوشت که آنها در کنار هم برای حقوق بشر ایستاده اند.

در همین حال، رئیس زیبایی، یکی دیگر از جامعه NFT تحت رهبری زنان نیز صدای خود را علیه تخریب حقوق سقط جنین بلند کرد. تیم متذکر شد: “اگر 9 نفر بودند چه اتفاقی می افتاد؟” پست توییتر تصویری از 9 خانم NFT را نشان داد. این بدان معناست که اگر همه قضات خانم بودند، قانون برای طرفداران سقط جنین مساعد خواهد بود.

با جزئیات، Boss Beauties این تصویر را در پاسخ به سوال مطرح شده توسط یک توییتر توییت کرد. BradThe3rd.eth. آن شخص پرسید که آیا پروژه هایی به رهبری زنان وجود دارد که افکار آنها را علیه آنچه در آمریکا اتفاق می افتد باز کند؟ همچنین، کاربر توییتر گفت که هنوز هیچ پلتفرم زن محوری وجود ندارد که به جدول زمانی برسد.

با غواصی بیشتر، از میان نه قاضی، پنج قاضی نظر اکثریت را در مورد نقض حقوق سقط جنین امضا کردند و سه قاضی با این نظر مخالف بودند. با این حال، قاضی باقی مانده، جان رابرتز گفت که او رو را لغو نمی کرد، بلکه فقط قانون می سی سی پی را که سقط جنین را پس از 15 هفته ممنوع می کند، تایید می کرد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر