مدیر اجرایی هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس یک برنامه تجارت FTX – نه یک برنامه FTX US – را در تگزاس با استفاده از اطلاعات خود دانلود کرد و توانست از آن سود کسب کند.

تگزاس پس از اعتراض به حراج وویجر، FTX را برای نقض اوراق بهادار بررسی می کند


هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس (SSB) و دپارتمان بانکداری تگزاس (DOB) اظهارنامه تکمیلی را در 14 اکتبر در پرونده Voyager Digital ارائه کردند که در آن اظهار داشت که SSB در حال تحقیق در مورد FTX Trading، FTX US و مدیران آنها، از جمله شرکت های مشترک است. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سام بنکمن-فرید، به اتهام ارائه اوراق بهادار ثبت نشده در ایالات متحده. FTX ایالات متحده برنده حراج برای باقی مانده است دارایی های دیجیتال Voyager در 26 سپتامبر.

اعلامیه تکمیلی از تنظیم کننده تگزاس ضمیمه اعتراض به بیع است دارایی های Voyager Digital به FTX توسط دفتر دادستان کل تگزاس نیز در 14 اکتبر ثبت شد. در آن اعتراض، ایالت ادعا می کند که Voyager Digital و FTX با قانون تگزاس و “فروش پیشنهادی، یا دستور تایید فروش، مطابقت ندارند، تلاش برای محدود کردن مسئولیت بدهکاران در قبال غیرقانونی […] رفتاری که ممکن است برای آن جریمه ها و مجازات های نظارتی دولتی اعمال شود.» به طور خاص، با توجه به اعتراض، Voyager Digital انتقال پول بدون مجوز را انجام داد، زیرا به عنوان یک فروشنده اوراق بهادار در تگزاس ثبت نشده بود.

مدیر بخش اجرای SSB جوزف روتوندا اظهار داشت در بیانیه ای مبنی بر اینکه او توانسته است برنامه معاملاتی FTX را روی گوشی هوشمند خود دانلود کند و با استفاده از نام خود و آدرس آستین، TX یک حساب بازده ایجاد کند. آن برنامه با FTX Trading مرتبط است، که تجارتی در ایالات متحده انجام نمی دهد. با این حال، روتوندا بیان کرد:

«اپلیکیشن معاملاتی FTX اکنون نشان می‌دهد که من بازدهی در ETH کسب می‌کنم. بازده در آوریل 8 درصد ارزش گذاری شده است. بر اساس درآمد من از بازده و تحقیقات در حال انجام توسط بخش اجرایی هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس، به نظر می رسد برنامه بازدهی یک قرارداد سرمایه گذاری باشد.

روتوندا نتیجه گرفت: “FTX US نباید مجاز به خرید دارایی های بدهکار باشد، مگر اینکه یا تا زمانی که کمیسیونر اوراق بهادار فرصتی برای تعیین اینکه آیا FTX US با قانون مطابقت دارد یا خیر.”

وویجر دیجیتال در ماه جولای اعلام ورشکستگی کرد. پرونده آن اکنون در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک در حال رسیدگی است. یکی از بنیانگذاران FTX و مدیر ارشد فناوری، گری وانگ و مدیر مهندسی FTX، نیشاد سینگ نیز در این بیانیه ذکر شده اند.

در خبر خوشحال کننده تر برای صرافی ارز دیجیتال، Bankman-Fried در 17 اکتبر در توییتر اعلام کرد که این شرکت توسط سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی دبی به ثبت رسیده است. زیرمجموعه FZE آن داشت مجوز Minimal Viable Product را دریافت کرد در ماه جولای.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر