• جامعه SHIB به نفع توقف کشاورزی استخوان رأی می دهد.
  • این توقف پس از رسیدن به 230 میلیون توکن توسط انجمن پیشنهاد شد.
  • این پیشنهاد با 97.88 درصد آرا به تصویب رسید.

بر اساس یک اخیر گزارش، جامعه شیبا اینو به اتفاق آرا تصمیم گرفته است که پس از رسیدن به 230 میلیون توکن، تمام کشاورزی BONE را متوقف کند. 20 میلیون توکن باقیمانده برای اعتبار سنجی ها رزرو می شود.

این طرح بیش از 98 درصد از حمایت جامعه را از طریق سازمان غیرمتمرکز خودمختار Doggy DAO دریافت کرد. از طرف دیگر، رای دهندگان می توانستند تعداد توکن های در گردش را به 270 میلیون افزایش دهند.

رای گیری که در طی حدود یک هفته برگزار شد، برای رشد شیباریوم بسیار مهم بود. توکن حاکمیت اکوسیستم، BONE، توسط محلول مقیاس‌پذیری لایه 2 مورد انتظار به‌عنوان توکن گاز بومی استفاده خواهد شد.

توکن‌های BONE به عنوان پرداختی برای تایید تراکنش‌ها به اعتبارسنجی‌ها داده می‌شود. 20 میلیون توکن موجود در جامعه باید ایمن شوند تا شبکه در حال اجرا بماند.

اولین آزمایش بتا محلول Shibarium Layer 2 در سه ماهه سوم سال 2022 پیش بینی می شود.

هدف اصلی شیباریوم کاهش قابل توجه هزینه های مبادله ای است شیبا اینو. یکی از جدی ترین مشکلات اتریوم، بلاک چین بومی دومین ارز دیجیتال بزرگ، همچنان به تجربه مقیاس پذیری است.

در زمان انتشار، SHIB با 0.000009775 دلار معامله می شد که در 24 ساعت گذشته 2 درصد کاهش داشت. BONE در آن زمان با 0.06037 دلار معامله می شد که نسبت به روز گذشته 9.32 درصد کاهش داشت.

به گفته DoggyDAO، آخرین اما نه کم‌اهمیت، پیشنهاد جدید «صدای جامعه» ارائه خواهد شد. تیم مشخص نکرده است که این در مورد چه چیزی خواهد بود، اما آنها می خواهند محله را درگیر کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر