Worldcoin (WLD) می تواند قربانی یک روند نزولی قابل توجه در هفته های آینده باشد. این برنامه های تیم تا 1.5 میلیون توکن WLD در شش ماه آینده بفروشد که می تواند فشار فروش زیادی ایجاد کند و بر قیمت توکن تأثیر بگذارد.

جزئیات در مورد پیشنهاد فروش توکن WLD

Worldcoin در یک پست وبلاگ که World Assets (یکی از زیرمجموعه های بنیاد Worldcoin) بین 500000 تا 1.5 میلیون توکن Worldcoin در هفته به گروهی از شرکت های تجاری نهادی خارج از ایالات متحده این فروش توکن از طریق مکان های خصوصی انجام می شود و انتظار می رود تا شش ماه ادامه یابد.

بنابراین، می‌توان 36 میلیون توکن WLD را تحت این ترتیب به فروش رساند. جالب اینجاست که این توکن‌ها بخشی از عرضه فعلی در گردش را تشکیل نمی‌دهند ورلد کوین بیان کرد که “عرضه در گردش WLD به همین ترتیب افزایش خواهد یافت” با پیشرفت فروش توکن. این بدان معناست که عرضه جهانی Worldcoin در گردش می‌تواند با افزایش 18.6 درصدی به بیش از 229 میلیون توکن WLD پس از انجام فروش خصوصی، شاهد باشد.

این توسعه بدون شک باعث نگرانی است دارندگان WLD، با توجه به تأثیری که می تواند بر عملکرد قیمت توکن کریپتو داشته باشد. با این حال، Worldcoin سعی کرد تأثیر این فروش توکن را کمرنگ کند و اشاره کرد که فروش هفتگی بین 500000 تا 1.5 میلیون توکن WLD نشان دهنده «کمتر از 0.1٪ تا 0.4٪ از حجم معاملات هفتگی فعلی است.

ورلد کوین خاطرنشان کرد: در همین حال، World Assets «ممکن است به دنبال یک دوره قفل ۴۰ روزه باشد که فروش مجدد WLD توسط شرکت‌های تجاری را محدود کند». این همچنین می تواند به کاهش نوسانات بالای ناشی از فروش فوری این شرکت های تجاری کمک کند.

اکوسیستم جهانی کوین

WLD توکن بومی Worldcoin است، پروژه ای که بر تأیید دیجیتالی انسان ها تمرکز دارد. کاربران در اکوسیستم Worldcoin از طریق دستگاهی به نام Orb تأیید می شوند. از زمان راه‌اندازی در سال گذشته، این پروژه که توسط سام آلتمن، مدیر عامل Open AI بنیان‌گذاری شده است، طراحی شده است. انتقاد، با بسیاری از جمله ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، افزایش حریم خصوصی و نگرانی های قانونی.

مقامات کشورهای مختلف دارند مورد بررسی قرار گرفت پروژه زیرا آنها معتقدند روش جمع آوری داده های آن ممکن است برخی از قوانین حریم خصوصی را نقض کرده باشد. NewsBTC نیز اخیرا گزارش شده است که Worldcoin با جریمه احتمالی 1.2 میلیون دلاری در آرژانتین به دلیل نقض قانون ملی حمایت از مصرف کننده این کشور مواجه است.

با وجود بررسی های نظارتی، تیم همچنان به دنبال گسترش است. در پست وبلاگ، آنها اشاره کردند که درآمد حاصل از این فروش توکن به سمت پاسخگویی به “تقاضای فزاینده برای شناسه های جهانی تایید شده توسط مدار در سراسر جهان” هدایت می شود.

در زمان نگارش این مقاله، Worldcoin در حدود 5.4 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

WLD price falls to bearish pressure | Source: WLDUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از The Block، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر