جاستین سان درباره برنامه های USDD پس از سقوط Terra صحبت می کند

  • جاستین سان در مورد درس های آموخته شده و برنامه هایی برای USDD استیبل کوین غیرمتمرکز Tron صحبت می کند.
  • Sun راه‌حل‌هایی برای کمک به پذیرش سودمند ارائه کرد و در حال برنامه‌ریزی برای اتخاذ رویکردی پایدارتر برای افزایش عرضه USDD است.
  • موسس TRON در نظر دارد که USDD ارز جدید تسویه ارزهای دیجیتال باشد.

در 31 می موسس TRON جاستین سان یک پست وبلاگی منتشر کرد که در آن درس هایی که از سقوط Terra (LUNA) آموخته بود را شرح داد. به گفته Sun، این درس ها هنگام اجرای غیرمتمرکز جدید TRON در نظر گرفته می شود استیبل کوین USDD. پست وبلاگ با یک نقشه راه تقریبی از سفر USDD به عنوان ارز تسویه حساب جدید کریپتو به پایان می رسد.

در او وبلاگجاستین یادآور شد که “رشد غیر ارگانیک و ناپایدار بد است” و “تضمین بیش از حد شفاف برای جلوگیری از depegging ضروری است” درسهایی بود که او پس از سقوط Terra آموخت.

سان اشاره کرد که Anchor، یک پروتکل وام، مسئول رشد ناپایدار است که منجر به سقوط Terra شد. این پروتکل، در اوج خود، بیش از 14 میلیارد دلار در سپرده های UST جذب کرد – دلیل اصلی رشد انفجاری UST. با این حال، این رشد ناپایدار بود که ترا را از تعادل خارج کرد و باعث سقوط آن شد.

علاوه بر این، تلاش Terra برای ایجاد گارد بنیاد Luna برای تنوع بخشیدن به وثیقه UST و جلوگیری از depegging خیلی دیر بود. این ذخایر شامل تنها 3 میلیارد دلار بیت کوین بود که به سختی برای تامین حدود 19 میلیارد دلار عرضه ایالات متحده کافی است.

با چنین رویدادهایی، Sun راه‌حل‌هایی برای کمک به پذیرش سودمندی ارائه کرد و در حال برنامه‌ریزی برای اتخاذ رویکردی پایدارتر برای افزایش عرضه USDD است.

در برنامه‌های Sun، The TRON DAO Reserve ابزاری برای USDD در سراسر بازارهای ارز دیجیتال ایجاد خواهد کرد تا به پذیرش آن کمک کند. جفت های معاملاتی USDD قصد دارند نقدینگی بیشتری نسبت به USDT یا USDC در صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز داشته باشند.

آنها همچنین قصد دارند تمام وثیقه ها را به صورت شفاف روی آن نمایش دهند وب سایت رزرو به زودی. TRON DAO قبلاً 550 میلیون دلار دارایی به ذخایر اختصاص داده است و قصد دارد با افزایش عرضه USDD ادامه دهد.

علاوه بر این، TRON DAO Reserve جفت های معاملاتی مایع بیشتری را در DeFi و CeFi در مقابل USDD تعیین خواهد کرد. اطمینان حاصل شود که تمام دارایی های زنجیره ای که به شدت معامله می شوند دارای نقدینگی بالای USDD در AMM برای DeFi هستند، در حالی که با چندین صرافی متمرکز مانند Huobi، KuCoin، Poloniex، و Bybit برای CeFi شریک می شوند.

ما می خواهیم USDD ارز جدید تسویه ارزهای دیجیتال باشد. برای فعال کردن این امر، ما روی نقدینگی تمرکز خواهیم کرد، در حالی که مطمئن شویم USDD دارای ذخایر فراوان است.

USDD همچنین در حال برنامه ریزی برای توسعه برای پشتیبانی از چندین زنجیره است زیرا صنعت به آینده زنجیره ای نزدیک تر می شود. در حال حاضر، آنها در TRON، BNB Chain و Ethereum فعال هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر