Grayscale Investments، صادرکننده یکی از صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) که اخیراً تأیید شده است، در سه ماهه اول سال به دلیل تصمیم خود برای حفظ کارمزدها در پرچمدار Grayscale Bitcoin Trust ETF (GBTC) درآمد ثابتی داشته است. ).

مقیاس خاکستری با وجود خروجی ها از انتظارات فراتر می رود

با توجه به نامه سهامداران شرکت مادر خود، Digital Currency Group (DCG)، اپراتور Grayscale Bitcoin Trust درآمدی به ثبت رساند که 156 میلیون دلار درآمد داشته است که تغییر کمی نسبت به سه ماهه قبل نشان می دهد.

خواندن مرتبط

از زمان تبدیل تراست GBTC به ETF در ژانویه، Grayscale شاهد آن بوده است خروجی ها حدود 17.4 میلیارد دلار، زیرا به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را به صندوق‌های جدید و کم‌هزینه‌ای منتقل کرده‌اند که توسط BlackRock و Fidelity، رهبران رقابت ETF ایالات متحده از نظر ورودی‌های ثبت‌شده از ژانویه، ارائه شده‌اند.

در حالی که GBTC 1.5٪ شارژ می کند هزینه مدیریت، بسیاری از رقبای آن کمتر از 0.3٪ هزینه دریافت می کنند که منجر به خروج می شود. در پاسخ، Grayscale اعلام کرد در ماه مارس قصد دارد تا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) برای تقسیم برخی از دارایی های Grayscale به یک «اعتماد کوچک بیت کوین» جدید و با کارمزد کمتر، مجوز بگیرد.

با وجود خروجی ها، درآمد سه ماهه اول قابل انتساب به GBTC از انتظارات Grayscale فراتر رفت. این شرکت قبلاً به دلیل افزایش رقابت تحت پوشش ETF، خروجی های خروجی را پیش بینی کرده بود. Grayscale قبلاً قبل از تبدیل اعتماد، 2٪ هزینه حمایت را دریافت می کرد.

درآمد ثابت همچنین به میانگین بالاتر قیمت بیت کوین و اتریوم و کاهش آن نسبت داده شد دارایی های تحت مدیریت (AUM).

برخلاف عملکرد Grayscale، تمام ETF های بیت کوین نقطه ای ایالات متحده تاکنون شاهد جریان خالص خالص بیش از 11 میلیارد دلار بوده اند. با این حال، تقاضا برای این ETF ها اخیراً در میان سخت شدن شرایط مالی در ایالات متحده، جایی که فدرال رزرو (Fed) با چالش پرداختن به تورم مداوم مواجه است، کاهش یافته است.

DCG 11% افزایش درآمد سه ماهه اول را گزارش می دهد

گروه ارز دیجیتال، که توسط بری سیلبرت و شرکت مادر Grayscale، افزایش 11 درصدی درآمد سه ماهه اول را به 229 میلیون دلار گزارش داد که عمدتاً به دلیل افزایش قیمت دارایی است.

با این حال، رشد درآمد نسبت به افزایش قیمت بیت کوین که در همان دوره بیش از 60 درصد افزایش یافت، عقب ماند. DCG در نامه خود این نابرابری را به کاهش هزینه های حامی مالی GBTC، بازخریدها و درآمدهای معدنی ثابت در شرکت تابعه Foundry نسبت داد.

خواندن مرتبط

Foundry، زیرمجموعه معدن DCG، افزایش درآمد متوالی 35٪ را تجربه کرد که ناشی از سهم بندی و درآمد فروش تجهیزات بود. در همین حال، لونو، این شرکت صرافی کریپتو شرکت تابعه، شاهد افزایش 46 درصدی فروش در سه ماهه نسبت به فصل گذشته بود که ناشی از افزایش قابل توجه حجم معاملات بود.

نمودار روزانه حرکت قیمت جانبی بیت کوین را بالای 61000 دلار نشان می دهد. منبع: BTCUSD در TradingView.com

در زمان انتشار، بیت کوین با قیمت 62100 دلار معامله می شود و اخیراً با نوسانات قیمت قابل توجهی روبرو شده است. این نوسانات قیمت نتوانسته اند موقعیتی باثبات بالاتر از آستانه های قیمتی حیاتی ایجاد کنند.

تصویر برجسته از Shutterstock، نمودار از TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر