جریان های ورودی و خروجی صرافی بیت کوین همچنان راهی برای تعیین اینکه سرمایه گذاران با سکه های خود چه می کنند هستند. اینها معمولاً از یک روند یا در بازار گاوی یا نزولی پیروی می کنند و زمانی که تغییری در بازار وجود دارد منحرف می شوند. این بار، با بازگشت دوباره بازار به یک موج دیگر، نگاهی به جریان خالص مبادلات تصویری نسبتاً مثبت به دست می‌دهد. این به این دلیل است که جریان خروجی بیت کوین همچنان در این زمینه غالب است.

افزایش خروجی بیت کوین

در هفته گذشته، قیمت بیت کوین روند صعودی داشته است. این بهبودی که از روز دوشنبه آغاز شده بود، در طول هفته ادامه داشت و شاهد بودیم که دارایی دیجیتال در نهایت برای اولین بار در سه ماه گذشته به بالای 47000 دلار رسید. از آن زمان تاکنون گمانه‌زنی‌ها در مورد اینکه بهبودی این چنینی چقدر طول می‌کشد در فضا زیاد شده است. به این ترتیب، سرمایه‌گذاران برای تعیین اینکه آیا سرمایه‌گذاران در حال خرید یا فروش هستند، به معیارهایی مانند جریان‌های ورودی و خروجی مبادله نگاه می‌کنند.

مطالب مرتبط | چرا آخرین اصلاح برای بیت کوین خوب است؟

برای بیت کوین، اعداد به سمت افزایش مستمر مطلوب بوده است. نگاهی به داده های زنجیره ای نشان می دهد که جریان های خروجی هنوز با حاشیه زیادی از جریان های ورودی پیشی می گیرند. Glassnode Alerts گزارشی را منتشر کرد که نشان می‌دهد در حالی که ورودی‌ها در هفته گذشته 7.9 میلیارد دلار بوده است، در مجموع 9.5 میلیارد دلار بیت کوین از مبادلات متمرکز خارج شده است. این به یک جریان خالص منفی 1.5 میلیارد دلاری منجر شد.

داده هایی مانند این نشان می دهد که سرمایه گذاران کمتر از خریدشان می فروشند. با توجه به اینکه چنین حجم بالایی از صرافی ها خارج می شود، انتظار می رود سرمایه گذاران ترجیح دهند در این مدت سکه های خود را به جای فروش انباشته کنند. بنابراین، از آنجایی که بیت‌کوین بیشتری از صرافی‌ها حذف می‌شود، عرضه کمتری در بازار آزاد وجود دارد، که باعث می‌شود سکه‌های کمتری برای تقاضا در دسترس باشد که منجر به ارزش بالاتر می‌شود.

Tether معیارهای بهتری را نشان می دهد

جریان خالص بیت کوین تنها چیزی نیست که نشان می دهد این افزایش تازه در مراحل ابتدایی خود است. در حال حاضر، تتر (USDT) دارای بزرگترین جفت ارز دیجیتال در بازار با بیت کوین است. این معمولاً ارتباط مستقیمی با نحوه انتقال تتر توسط سرمایه گذاران به داخل و خارج از صرافی ها به سمت قیمت بیت کوین ایجاد می کند.

BTC drops to $46K | Source: BTCUSD on TradingView.com

برای هفته گذشته، تتر ورودی هم افزایش یافته بود در مجموع 4.4 میلیارد دلار ورودی ثبت شد در حالی که در مجموع 4.9 میلیارد دلار تتر به مبادلات منتقل شد. فرض بر این است که چنین حجم هایی که به صرافی ها منتقل می شوند به منظور خرید ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین است.

مطالب مرتبط | سرعت نور: کراکن، صرافی غول پیکر دیگری که شبکه لایتنینگ را ادغام می کند

با توجه به این موضوع و این واقعیت که جریان خروجی صرافی بیت کوین همچنان در حال رشد است، هنوز فشار خرید قابل توجهی در بازار وجود دارد. همراه با روند انباشت در بین سرمایه گذاران بیت کوین، بیت کوین ممکن است تنها در این رالی شروع شود.

Featured image from The Financial Commission, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر