شیبا اینو (SHIB)، قاتل دوج کوین که خود را «قاتل دوج کوین» معرفی می‌کند، با افزایش علاقه به جستجو و قیمت توکن، دوباره در کانون توجه قرار گرفته است. داده های Google Trends افزایش جهانی در جستجوهای «شیبا اینو» و پرسش‌های مرتبط را نشان می‌دهد، که نشان‌دهنده خوش‌بینی مجدد سرمایه‌گذاران برای میم کوین است.

Shiba Inu Surge شور و شوق را برمی انگیزد

این افزایش پس از یک دوره آرام برای memecoin با این حال، ماه گذشته چیزی کم از خارق العاده نبود. محبوبیت جستجو در 16 مارس به اوج هفت روزه 100 رسید، اگرچه در 48 هنوز سالم است – به طور قابل توجهی بالاتر از سطوح ژانویه. عباراتی مانند “چرا شیبا اینو بالا می رود؟” و Shiba Inu All-Time High نیز افزایش قابل توجهی داشته اند که منعکس کننده کنجکاوی سرمایه گذاران و علاقه خرید بالقوه است.

در حالی که این علاقه جهانی است، مناطق خاصی پیشرو هستند. پاکستان، هلند، اسلوونی، کانادا و نیجریه به عنوان برترین مبتکران جستجو برای SHIB در هفته گذشته ظاهر شده اند. این علاقه جغرافیایی متنوع نشان دهنده جذابیت گسترده ای برای میم سکه است.

Source: Google Trends

این علاقه مجدد با افزایش قابل توجه قیمت همزمان است. ارزش SHIB در ماه گذشته بیش از 180 درصد افزایش یافته است و به بالاترین میزان در دو سال گذشته 0.000045 دلار رسیده است. این روند صعودی به گمانه زنی ها مبنی بر آزمایش مجدد بالاترین رکورد خود در بالای 0.000088 دلار دامن زد. با این حال، بازار از آن زمان شاهد یک اصلاح بوده و قیمت SHIB را اندکی کاهش داده است.

با وجود اصلاح، شور و شوق در جامعه شیبا اینو همچنان بالاست. هدف بلندمدت رسیدن به 0.01 دلار به ازای هر توکن SHIB همچنان یک موضوع داغ است، اگرچه تحلیلگران هشدار می‌دهند که تحقق آن ممکن است چندین سال طول بکشد.

Bitcoin is now trading at $66.780. Chart: TradingView

شیباریوم و بازیابی بازار

برای دستیابی به این هدف بلندپروازانه، توسعه دهندگان بر روی Shibarium، راه حل مقیاس بندی لایه 2 پروژه تمرکز کرده اند. شیباریوم قصد دارد به یک مرکز قراردادهای هوشمند پررونق تبدیل شود که به طور بالقوه کاربران بیشتری را جذب می کند و تقاضا برای SHIB را افزایش می دهد.

کارشناسان معتقدند عوامل متعددی در ایجاد جنون فعلی شیبا اینو نقش دارند. بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال پس از رکود اخیر نشانه‌هایی از بهبود را نشان داده است که به طور بالقوه باعث افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران به میم کوین‌هایی مانند SHIB می‌شود.

علاوه بر این، پیشرفت‌های جاری در اکوسیستم شیبا اینو، مانند شیباریوم و ابتکارات سوزان برای کاهش عرضه کلی توکن، ممکن است به خوش‌بینی سرمایه‌گذاران دامن بزند.

اینکه آیا SHIB می تواند حرکت فعلی خود را حفظ کند و به اهداف قیمتی بلندمدت خود برسد، باید دید. با این حال، افزایش اخیر در علاقه جستجو و افزایش قیمت، نشانه روشنی است که “قاتل دوج کوین” به بازی بازگشته است و تلاش می کند قلب (و کیف پول) علاقه مندان به memecoin در سراسر جهان را تسخیر کند.

تصویر برجسته از Pexels، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر